درمان اسید معده با طب سنتی دکتر ضیایی نی نی سایت 🔴درمان فوری

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,953
پسندها
22,843
امتیازها
113
مدال ها
6
درمان اسید معده با طب سنتی دکتر ضیایی نی نی سایت 🔴درمان فوری

مصرف نمک : اشخاص بایستی پیش و بعد از غذا اندکی نمک بخورند. مصرف نمک پيش از وعده غذایی به کم شدن اسید معده و پس از آن به هضم کامل و ضدعفونی کردن غذا کمک میکند.

مصرف عرق زنیان : بیمارانی که مخصوصا پس از مصرف غذا های سنگین و گوشتی درگیر احساس سنگینی معده می شوند باید برای درمان این احساس اندکی عرق زنیان بنوشند.

مصرف سیب زمینی خام : اشخاصی که درگیر معده درد و زیاد بودن اسید معده هستند می توانند یک عدد سیب زمینی خام به شکل رنده شده و به میزان نیم استکان آب آن را به آرامی بنوشند

مصرف سبزیجات : بیمار بایستی در کنار غذا از سبزیجات تازه استفاده کند. سبزیجات تازه باعث سم زدایی بدن است و بهتر شدن فعالیت های روده و پیشگیری از بروز یبوست نیز کمک قابل توجهی می کند.

مصرف سماق : مصرف سماق در کنار وعده‌های غذا های گوشتی لازم است.

مصرف عرق نعناع، عرق بارهنگ، گلاب و نبات : بیماران درگیر به دل درد، دل پیچه و نفخ برای درمان مشکل خود باید آب جوش به همراه عرق نعناع، عرق بارهنگ، گلاب و نبات ترکیب و استفاده کنند. برای تهیه این دارو بایستی سه قاشق غذاخوری عرق نعناع، یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق مرباخوری بارهنگ را به یک لیوان آب جوش اضافه کنید این ترکیب برای افراد کم اشتها نیز سودمند است.

انجام ماساژ معده با روغن سیاه دانه یا مصطکی : باعث تقویت معده می شود.

دوری از پرخوری و روزه داری: نیز به خروج سموم از معده و روده کمک قابل ملاحظه ای می کند..

مصرف دم نوش های زیره سبز، آویشن، نعناع، کاکوتی، رازیانه، شیرین بیان، زنیان و بومادران : ترکیب این دمنوش ها باعث تقویت معده و سیستم گوارشی می شود. مصرف این ترکیب برای درمان سردی، ترشی و زخم معده، نفخ و دل درد موثر است. همین طور زنان می توانند در ۲ تا سه روز ابتدایی پریودی روزانه سه لیوان از این معجون را بنوشند.

❌️برای دیدن سایر نسخه های طب سنتی حکیمان کافی است نام وطن وی را در مرورگر خود سرچ نمایید. به عنوان مثال : درمان کک و مک صورت دکتر خیراندیش وطن وی
نام وطن وی را حتما در آخر جستجوی خود بنویسید
 
بالا