خوردن سیر ناشتا در طب سنتی دکتر خیراندیش 🔴خواص باورنکردنی سیر ناشتا

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,954
پسندها
22,843
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

خوردن سیر ناشتا در طب سنتی دکتر خیراندیش 🔴خواص باورنکردنی سیر ناشتا

نحوه مصرف معجون سیر لیمو ترش عسل دکتر خیراندیش : حداکثر هر ۸ ساعت ۱ قاشق مرباخوری و حداقل هر شب ۱ قاشق مرباخوری

در بقیه موارد (یعنی غیر از موارد ذکر شده در قسمت کاربرد و خواص) طبق دستور پزشک طب سنتی مصرف نمایید.


مصرف ناشتا سیر برای هضم و کاهش وزن:همنین موجب تقویت انرژی و سوزاندن کالری های اضافه می شود . خوردن سیر با کمی لیمو در یک لیوان آب گرم به صورت ناشتا موجب تحریک کاهش وزن می شود . علاوه بر آن خوردن سیر به طور ناشتا موجب تقویت کلی سوخت و ساز و سیستم ایمنی بدن و همچنین موثر برای مشکلات شکم مانند اسهال است.

خوردن سیر ناشتا چه فوایدی در زمینه های دیگر دارد؟

خواص و فواید دیگری پشت خوردن سیر ناشتاه که در ادامه به آن میپردازیم. تقویت سیستم ایمنی یکی از مهمترین فواید سیر ناشتاه که این روزها همه به آن احتیاج دارند. به خصوص زمانی که به فصول سرد نزدیک میشویم، خواص دارویی و آنتی بیوتیک آن بیشتر نیاز است.

سیر سیستم عصبی بدن رو تقویت کرده و به افرادی که مشکلات عصبی دارند، کمک میکنه. ناگفته نماند که مواد غذایی که در روز مصرف میکنیم به ویژه اگر جزء دسته فست فودها باشند، مضرات خود رو دارند.

سیر ناشتا به تصفیه بدن پرداخته و سموم و انگل های بدن رو دفع میکنه. دیابت یکی از بیماری های مزمنیه که این روزها به دلیل سبک زندگی اشتباه مردم جهان درگیر آن میشن.

به خصوص افرادی که دیابت نوع 2 دارند، باید بیشتر به فکر باشند و سبک غذایی منحصر به فردی رو پیش بگیرند. اگر به دیابت دچار هستید، لازمه بدونید سیر ناشتا سطح گلوکز رو به مرور زمان کاهش داده و به تعادل میرساند.
 
بالا