خواص هسته خرما دکتر خیراندیش 🔴 نی نی سایت

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
24,072
پسندها
22,855
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot
خواص هسته خرما دکتر خیراندیش 🔴 نی نی سایت


↫ جهت از بین بردن تورم پلک های چشم پمادی ساخته شده هسته خرما و آن را روی چشم می گذارند این پماد برای رشد مژه های چشم نیز بهترین دارو است.

↫ برای بهبود آبریزش چشم (به علت آلرژی فصلی و یا حساسیت به نور و یا بعضی مواد خوراکی و … ). هسته خرما پودر شده و جوشانیده شود بعد از اینکه از صافی رد کردید بر روی چشم بگذارید.

↫ مادران شیرده پودر هسته خرما را دو الی سه مرتبه در طول هفته استفاده کنند زیرا شیر افزا است.

↫ برای زیاد شدن قوه بینایی نیز مفید است و مقداری از آن را مثل سرمه به چشم های خود می مالند.

↫ التیام جای جوش ها، خراش ها و زخم های روی پوست بدن! به این روش که هسته خرما را حرارت دهید وقتی که مقداری تیره شد آن را پودر کنید و روی موضع زخم بمالید و بهبودی سریع را خواهید دید

↫ هسته خرما مثل خود خرما سبب تقویت دستگاه ایمنی بدن می شود و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطان است.

↫ هسته خرما در بهبود سنگ کلیه و سنگ مثانه تاثیر قابل توجهی دارد و اشخاصی که دارای این مشکل هستند می توانند پس از اینکه هسته خرما را به شکل پودر درآوردند از آن دمنوش آماده کنند و میل کنند.

↫ یکی از فواید جالب پودر هسته خرما درمان بیماری‌های گوارشی علی الخصوص بهبود اسهال است پس بایستی به وسیله پودر هسته خرما چیزی مثل فرنی یا حریره تهیه کنید و میل کنید.

↫ به عنوان مسکن برای کم شدن درد دندان است اندکی از پودر هسته خرما روی دندانی که درد می کند بگذارید تا نتيجه فوق العاده آن در کاهش درد دندان مشاهده نمایید.
قهوه خرما دارای طبعی گرم و خشک، با خشکی قابل ملاحظه است، بنابراین:


مصرف بی رویه این قهوه در افرادی که گرم مزاج هستند سبب ایجاد حساسیت و جوش می‌شود.


اشخاص لاغر بهتر است این قهوه را به هیچ وجه استفاده نکنند یا در به شکل هرازگاهی و با یک قاشق مرباخوری شیره انگور مصرف کنند.


اشخاصی که سوداوی هستند و خشکی مزاج دارند نیز بهتر است گاهی و آن هم با یک قاشق مرباخوری شیره انگور یا شیره توت، این دمنوش را مصرف کنند.

مادران باردار هم بهتر است در مصرف این قهوه احتیاط کنند.

نکته مهم ، به دلیل جلوگیری از مشکلات گوارشی و غالب شدن خشکی بر مزاج، بهتر است مصرف این قهوه به صورت مداوم نباشد و از یک تا دوفنجان بیشتر هم تجاوز نکند.

☑️روش تهیه این دم نوش پر خاصیت
یک قاشق چای خوری تو قوری بریزید بزارید ۱۵ دقیقه دم بکشه
یا یک قاشق چای خوری داخل فلاکس بریزید تا دم بکشه
یا یک قاشق چای خوری تو شیر بریزید ترکیب کنید و میل کنید

❌️برای دیدن سایر نسخه های طب سنتی حکیمان کافی است نام وطن وی را در مرورگر خود سرچ نمایید. به عنوان مثال : درمان کک و مک صورت دکتر خیراندیش وطن وی
نام وطن وی را حتما در آخر جستجوی خود بنویسید
 
بالا