خواب دیدم دندانم افتاده تعبیرش چیه؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
تعبیر دیدن دندان در خواب از دید اسلام:

کتاب‌های تعبیر خواب اسلامی دیدن دندون توی خواب رو به اعضای خانواده مربوط می‌دونن: چهارتا دندون جلو فرزند و خواهر و برادر هستند، دندون های نیش نماد عموها و عمه‌ها هستند، سایر دندان‌ها نماد از فامیل‌های دورتر هستن. بسته به جزئیات خواب می تونید خواب رو تا تعبیر کنید. مثلا اگه توی خواب شخصی افتادن دندون رو ببینه می‌تونه تعبیرش این باشه که قراره توی خانواده‌اش بچه‌ای به دنیا بیاد.


تعبیر دیدن دندان در خواب بر اساس کتاب وانگا:

کتاب تعبیر خواب وانگا عقیده داره که دیدن دندونای سالم تمیز و سفید توی خواب می‌تونه نشون دهنده تغییرات خوب و رسیدن زمان مناسب برای انجام دادن کارها باشه. همچنین نشان دهنده‌ی شانس خوب و اوقات خوب و خوش شانسی هستش.


اگر دندون هایی که توی خواب می‌بینید سیاه و پوسیده باشن، رویا در واقع می‌تونه بروز بیماری و مشکلات سلامتی رو پیشگویی کنه. شما نباید زیاد کار کنید و به خودتون فشار بیارید چون احتمالا باعث مریضیتون می‌شه و برای سلامتیتون مضره.
دیدن دندون های سیاه و خراب همچنین می‌تونه نمادی از درگیری پنهانی باشه. شما نارضایتی خودتون رو به صورت آشکار ابراز نمی‌کنید و این فقط روابط شما را خراب می کنه. سعی کنید با شخص مورد نظرتو ملاقات کنید و صمیمانه صحبت کنید.

اگه توی خواب دیده بشه که دندون شخص از دهنش میوفته بیرون تعبیرش اینه که شما شخصیت حمایتگری برای خانواده تون هستید. شما چنان نگران هستید که خوانواده تون رو از دست بدید که این افکار و ترس ها ی شما توی خوابتون منعکس شده

اگه افتادن دندون با خون ریزی هم همراه باشه می‌تونه علامت مرگ یکی از نزدیکان یا فامیل باشه.
بیرون کشیدن دندون ها علامت مثبتی در نظر گرفته می‌شه که نشون می‌ده شخص خواب بیننده از مشکلی که تا همین اواخر آزارش می‌داده احتمالن خلاص می‌شه.
البته دیدن بیرون کشیدن دندونی که توی دنیای واقعی خرابه، توی خواب تعبیر دیگه‌ای می‌تونه داشته باشه و اون هم اینه که این خواب رسیدن زمان سختی و اتفاقات بد برای شخص بیننده رویاست. به احتمال نه چندان ضعیف گرسنگی و مرگ چیزایی هستن که در انتظار اون شخص هستند.

دیدن دندان لق توی خواب هم تعبیری مشابه چیزی که گفته شد رو داره و می تونه علامت این باشه که شما مجبور بشید برای رسیدن به هدف هاتون سختی‌های زیادی رو تحمل کنید و همچنین نشانه‌ی این باشه که شخص مجبور بشه از خیلی چیزها بگذره.

اگر دندون‌ها به کمک زبون کنده بشن، شانس و موفقیت در انتظار شماست.

اگر ببینید که افراد دیگه‌ای دندون هاتون رو بیرون می‌کشن، این می‌تونه سمبل بیماری شدید باشه.

اگر ببینید که دندان‌های جلویی در دهن وجود ندارند نشانگر نوعی دوری از اقوام و افراد نزدیک شما است و اینکه نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

اگه توی خواب فکی ببیند که دندون های نیش داره و شما دارید ازش مواظبت می‌کنید و تمیزش می‌کنید در واقع تعبیر خواب این می‌شه که یه آشنا یا فامیل رو قراره ملاقات کنید.

اگه فک مصنوعی توی خواب ببینید، تعبیرش اینه که خواب داره درباره‌ی دوستای خیانت کار و بی وفا به شما هشدار می‌ده.

اگه توی خواب تکه‌های دندون ببینید می‌تواند نشانه‌ی یک درگیری فامیلی بزرگ باشه و تعبیرش اینه که بعد از درگیری با فامیل‌ها باهاشون تا مدت زیادی قطع ارتباط می‌کنید.

اگر در خواب دندون های خراب ببینید که از دهن بیرون نمی‌ریزن نشون دهنده‌ی اینه که روابطتون با فامیل‌ها کمرنگ می‌شه، نه این که روابط کاملا قطع بشه ولی سرد می‌شه. این رویا همچنین ممکنه علامت وضعیت ناخوشایندی باشه که پیش میاد و باعث می‌شه اعتبار شما به خطر بی‌افته.

اگه توی خواب ببینید که دندونی که کاملا سفید و سالمه یهو ترک برمی‌داره و یا می‌شکنه تعبیرش به طور قطع این هستش که: یه نفر آدم حسود در اطراف شماست که دور و برتون شایعه سازی می‌کنه و با اعتماد به نفس کامل پشت سرتون حرف می‌زنه.

اگه توی رویا دندون های شکسته ببیند تعبیرش یه درگیری و نزاع با یکی از نزدیکان شماست که حتی ممکنه باعث قطع ارتباط شما با اون شخص بشه. هر چقدر دندونایی که می‌بینید شکسته‌تر باشه نشون دهنده‌ی اینه که درگیری و نزاع سنگین‌تری اتفاق می‌افته.این خواب همچنین ممکنه علامت وجود دوستان نا‌باباب در کنار شما باشه.

دیدن این که توی خواب در حال مسواک زدن دندون ها هستید نشان دهنده‌ی بی‌حرمتی، از دست دادن قدرت و اقتدار هستش.

دیدن سوراخ در دندون توی خواب نمادی از دوستان نا اهل و بی وفا است. این رویا همچنین می‌تونه نشانگر بی ‌وفایی یا بیماری کسی از نزدیکان شما باشه.

اگر دیدید که به جرم‌های دندون نگاه می‌کردید و اون ها از بین می‌رن تعبیرش مطمئنن این هستش که، دوره بیماری‌ها و استرس‌ها دیگه به آخر رسیده و به زودی احساس بهتری خواهید کرد.

دیدن دندون‌های کج علامت ناخوشایندی هستش که نشانگر خیانت یکی از نزدیکان به شما است، اون شخص آخرین فردی هستش که انتظار دارید چنین کاری رو انجام بده.
فاصله بین دندان‌ها نشانگر خبر هاییه که از بستگان یا اطرافیانتون به دستتون می‌رسه. خبرای خوبی منتظرتون هستن که به زودی زندگی شما رو خیلی بهتر می کنن.

دیدن دندون های عقل توی خواب که ریشه‌های زیادی داره، نشانگر آشنایی و روابط جدید می تونه باشه. افتادن دندانهای کودکان نیز نشانه خوبی از رشد شغلی یا رفتن به خونه‌ی جدیده.

اگر خواب می‌بینید که چیزی بین دندونای شما گیر کرده، باید منتظر رکود تجارت و موانع دیگر باشید.

سعی کنید در خواب این چیزی که بین دندوناتون گیر کرده رو از دندوناتون جدا کنید این کار باعث می شه کارا توی زندگی واقعی بهتر پیش بره.
 
بالا