با آپشن های لپ تاپ ایسوس؛ Expertbook B7 Flip آشنا بشیم 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
Meghdadit 3 766x431


تکنولوژی جدید لپ‌تاپ‌ها هر ساله طرفداران دنیای فناوری را بسیار شگفت‌زده و حتی غافلگیر می‌کند. هر کدام از شرکت‌ها در سال‌های جدی از سری نوین لپ‌تاپ‌هایشان رونمایی کرده و باعث شگفت‌زدگی تمام طرفدارانشان می‌شوند.
آخرین به روز رسانی: دی 23, 1400
معرفی سریع جدیدترین لپ تاپ ایسوس؛ Expertbook B7 Flip
برای مثال لپ تاپ ایسوس سری بسیار متعددی دارد که هر کدام را برای طرفداران خاصی طراحی کرده است. مثلا می‌توان به مدل‌هایی که برای کارهای طراحی گرافیک، مهندسی، دانشجویی، اقتصادی و… اشاره کرد. از آنجایی که هیچ محدودیتی برای ذهن خلاق بشر وجود ندارد، می‌توان شاهد طرح‌های بسیار مدرن و حیرت‌انگیز شد. از طرفی دیگر، تکنولوژی پردازنده‌های لپ‌تاپ‌ها هم بسیار پیشرفته شده و سال به سال، دستخوش تغییرات شگرفی می‌شود.

یکی از این موارد سری جدید لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip بوده که به تازگی در اروپا رونمایی شده است. این لپ‌تاپ یکی از بهترین محصولات دو در یک ایسوس است که امکانات بسیار متعدد و عالی داشته و می‌توان از آن بهترین استفاده‌ها از کرد.

گفته می‌شود که این لپ‌تاپ، بیشتر برای افزایش بهره‌وری در بازارهای اروپا و بریتانیا معرفی شده است. اما طراحی خلاقانه و تکنولوژی جدیدی که در این سری نوین استفاده شده است، می‌تواند هر کاربری را به طور کلی شگفت‌زده کند. بخصوص اگر شما هم طرفدار لپ‌ تاپ ایسوس باشید، حتم داریم که از این مدل بسیار خوشتان خواهد آمد. البته ما بسیاری از اوقات شاهد چنین مدل‌های جدید و خارق‌العاده در محصولاتی دیگر نظیر لپ تاپ لنوو و لپ تاپ اچ پی هم بوده‌ایم. این به خاطر رقابت شرکت‌های سازنده‌ی لپ‌تاپ و تمایلشان به برتری در بازار هدف بوده است.



صفحه نمایش خیره کننده لپ تاپ
در ابتدا بهتر است به صفحه‌ نمایشگر خیره‌کننده تمام لمسی لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip اشاره کنیم. این صفحه‌ی نمایشگر 14 اینچی وضوح 1600p داشته و نسبت تصویر آن 16 به 10 است. گفته می‌شود که نسبت صفحه‌ی نمایشگر این لپ‌تاپ 81 درصد است. اما شرکت ایسوس قرار است این لپ‌تاپ را در دو مدل صفحه‌ی نمایشگر وارد بازار کند.

مدل اول دارای کیفیت 1920 در 1200 پیکسل دارد که روشنایی آن 500 نیت است. نسخه دوم هم کیفیت 2560 در 1600 پیکسل با روشنایی 400 نیت دارد. اما هر دوی این صفحه نمایشگرها طیف رنگی sRGB 100 درصد دارند. همان‌طور که گفتیم صفحه‌ی نمایشگر این مدل جدید،‌ تمام لمسی بوده و امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.


جدیدترین لپ تاپ ایسوس


شرکت سازنده لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip یک قلم نوری هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای طراحان گرافیست و تمام کسانی باشد که نیاز به استفاده از قلم نوری دارند. در چنین شرایطی، افرادی که دائما از قلم نوری جداگانه برای نرم‌افزارهایی نظیر ادوبی فتوشاپ استفاده می‌کردند، می‌توانند از قلم نوری این لپ‌تاپ بهره‌مند شده و بهترین استفاده‌ها را از آن بکنند.

از آنجایی که صفحه‌ی نمایشگر این لپ‌تاپ دو در یک،‌ قابلیت چرخ 360 درجه‌ای دارد، می‌تواند با استفاده از Tablet Mode در ویندوز، به عنوان تبلت هم مورد استفاده قرار بگیرد. البته قلم نوری کاربردهای بسیار زیادی دارد و کاربرد آن وصف‌ناپذیر است. شما می‌توانید لپ‌تاپ‌تان را تبدیل به یک دفترچه‌ی یادداشت کرده و با استفاده از آن کارهای بسیار متنوعی انجام بدهید.

برای مثال، بسیاری از دانشجویانی که رشته پزشکی می‌خوانند با استفاده از قلم نوری این لپ‌تاپ جزوه‌های پزشکی خود را با رسم شکل و یا دانلود کردن عکس‌ّهای آناتومی از ارگان‌های بدن، به بهترین شکل ممکن خلق می‌کنند. این یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری مطالب درسی توسط قلم نوری و لپ‌تاپ‌هاییست که مجهز به این تکنولوژی برتر هستند.
البته باید منتظر بمانیم تا امکانات دقیق این قلم در رونمایی‌های بعد به صورت کاملا واضح، توس شرکت ایسوس ارائه شود. اما از رونمایی اخیری که این شرکت کرده، مشخص است که قلم نوری لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip دارای آهنرباهای مغناطیسی بوده و می‌تواند کنار صفحه‌ی نمایشگر به خوبی بایستد. اما فقط با امتحان کردن آن، می‌توان پی به استحکام این قلم نوری هنگام چسبیدن به صفحه‌ی نمایشگر برد.



طراحی جذاب صفحه کلید لپ تاپ
چنین به نظر می‌رسد که هیچ محدودیتی برای این شرکت و طراحان نابغه‌اش وجود ندارد و همیشه ما را در به‌روزرسانی‌های جدیدش به طور عجیبی غافلگیر می‌کند. چنین چیزی را می‌توان به وضوح در طراحی تاچ پد لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip مشاهده کرد. چنین چیزی را به ندرت می‌توان در لپ تاپ لنوو و یا لپ تاپ اچی پی و سایر برندها دید.

به خاطر این که تاچ پد این سیستم علاوه بر بزرگ بودنش اعدادی که در سمت راست صفحه‌کلید حذف شده است را به صورت لمسی دارد. یعنی اگر در گوشه سمت راست تاچ پد یک دکمه کوچک را لمس کنید، اعداد، مثبت، منها و… که معمولا در سمت راست کیبورد قرار می‌گیرد، برایتان نمایان خواهد شد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تاچ پد بسیار مدرن لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip دارای دستورات حرکتی است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها فرمان‌های متعددی را با لمس کردن تاچ پد ایجاد کنید. برای مثال، با استفاده از دو انگشت خود به طور هم‌زمان، می‌توانید صفحه نمایشگر را بالا و پایین ببرید. حالا لمس کردن تاچ بد با دو انگشت به طور هم‌زمان، فرمان راست کلیک را ایجاد کرده و دیگر نیازی به کلیک کردن توسط ماوس و یا روش‌های زمان‌بر دیگر را نخواهید داشت.

طراحی این تاچ پد خارق‌العاده می‌تواند یک انقلاب اساسی در طراحی کیبورد لپ‌تاپ‌های دیگر نظیر لپ تاپ لنوو، لپ تاپ اچ پی و سایر برندها ایجاد کند. چرا که می‌تواند اعداد صفحه‌کلید را به راحتی در تاچ پد نمایش داده و از آن بهترین استفاده‌ها را کرد.



پیکربندی‌های متفاوت لپ تاپ با قدرت بالا


پیکربندی‌های متفاوت لپ تاپ با قدرت بالا
گفته می‌شود که شرکت ایسوس قرار است در دو مدل پردازنده‌های این لپ‌تاپ را ارائه کند. مدل اول پردازنده‌ی Core i5-1155G7 و مدل دوم Core i7-1195G7 که به صورت دو نسخه مجزا از هم به بازار ارائه خواهند شد. ظرفیت حافظه رم لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip هم از 16 تا 64 گیگابایت از نوع DDR4 خواهد بود که باید منتظر بمانیم تا زمان عرضه‌ی این نسل جدید به بازار مدل ارائه سخت‌افزارهایش را هم ببینیم.

اما حافظه داخلی و یا هارد این سیستم، بدون استثناء با استفاده از تکنولوژی جدید SSD و از نوع M2 خواهد بود که سرعت لود ویندوز و نرم‌افزارها را تا حد باورنکردنی بالاتر می‌برد. این باعث می‌شود تا شما بتوانید با استفاده از این سیستم تمام کارهای پردازشی غیرممکن را ممکن کنید.

یکی دیگر از امکانات بی‌نظیری که در ساخت لپ تاپ ایسوس مدل Expertbook B7 Flip وجود دارد، استفاده از تکنولوژی مودم 5G در آن است. یعنی این سیستم نه تنها سرعت پردازش بسیار عالی خواهد داشت، بلکه در زمینه سرعت اینترنت هم کاملا خارق‌العاده خواهد بود. با وجود تمام مواردی ذکر شده و صفحه‌ی 14 اینچی این لپ‌تاپ،‌ وزنی که Expertbook B7 Flip بسیار سبک بوده و شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

وزن این لپ‌تاپ فقط 1.44 گرم است که برای یک سیستم 14 اینچی می‌تواند یک مزیت عالی به شمار بیاید. چرا که شما می‌توانید این لپ‌تاپ را به راحتی با خودتان به هرجایی که خواستید حمل کنید و از آن در اهداف کاری و تحصیلی خودتان استفاده کنید. مثلا می‌توانید از صفحه‌ی نمایشگر انعطاف‌پذیر آن برای پرزنت کردن و یا معرفی محصول،‌ طرح،‌ پروژه و… خودتان استفاده کرده و کلاس کاری بسیار بالایی در برابر مشتریان و یا سایر همکارانتان داشته باشید. قیمت این لپ‌تاپ به طور تقریبی از 1200 یورو تا1500 یورو
 
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: angel
بالا