توصیه هایی در مورد روابط برای تبدیل شدن به همسری بهتر

  • نویسنده موضوع آفتابگردان
  • تاریخ شروع
آفتابگردان

آفتابگردان

آفتابِ من بتاب
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
1,779
پسندها
3,827
امتیازها
113
مدال ها
3
زندگی زناشویی همان قدر که زیباست، می تواند سخت باشد. داشتن یک ازدواج موفق به تحمل سختی و کار زیادی نیاز دارد و انرژی زیادی هم می طلبد. با این حال، بسیاری از زوج های متاهل فکر می کنند که کار آن ها در همان لحظه ای که پیمان می بندند، تمام می شود و برای این که که بعد از مدتی، ازدواجی بهتر و یک رابطه سالم داشته باشند نیازی نیست هیچ کاری انجام دهند.

بدترین قسمت این است که وقتی متوجه شوند تا چه حد آسیب دیده اند، برای انجام هر کاری در این زمینه خیلی دیر است و تنها گزینه ای که می توانند برای نجات رابطه خود داشته باشند، مشاوره ازدواج است.

گرفتن مشاوره ازدواج چیزی برای شرمندگی نیست و این بدان معناست که شما و همسرتان به اندازه کافی بالغ شده اید و پذیرفته اید که برای بازسازی ازدواج سالم خود به کمک احتیاج دارید، بنابراین می توانید به موقع از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنید.
 
آفتابگردان

آفتابگردان

آفتابِ من بتاب
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
1,779
پسندها
3,827
امتیازها
113
مدال ها
3
۱- از رویاها و آرزوهای او حمایت کنید
چیزی که احتمالا در مورد مردان نمی دانید این است که آن ها معمولا برای پیشرفت و موفقیت در زندگی به کمی فشار نیاز دارند

شوهر شما هر چقدر هم موفق باشد و علی رغم این که او به گونه ای عمل می کند گویی خودش می تواند همه کارها را انجام دهد، منتها واقعیت این است که همه ما می توانیم در مورد چیزهایی که می خواهیم به دست آوریم و کارهایی که همسرمان می خواهد انجام دهد، کمی او را تشویق کنیم.

بنابراین لطفا، رویاهای همسرتان را مسخره نکنید، حتی اگر از دیدگاه شما احمقانه یا کودکانه به نظر برسند.

به جای دلسرد کردن او، به شوهر خود نشان دهید که به او اعتماد و اعتقاد دارید و قصد دارید همه جوره در کنار او باشید.

مردان دوست ندارند با دخترانی که آن ها را از انجام خیلی کارها منع می کنند و اعتقادی ندارند که طرف مقابلشان می تواند هر کاری را که فکر می کند انجام دهد، ازدواج کنند.

آن ها می خواهند با زنی ازدواج کنند که پر پروازشان باشد و به شوهرشان اعتماد کنند و به او ایمان داشته باشند
 
آفتابگردان

آفتابگردان

آفتابِ من بتاب
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
1,779
پسندها
3,827
امتیازها
113
مدال ها
3
2- دوست او باشید
اگر می خواهید بدانید که چگونه همسر بهتری باشید، به خاطر داشته باشید که شوهرتان نیازی ندارد که فقط معشوق او باشید.

مطمئنا، شوهرتان از داشتن همسری زیبا و جذاب لذت خواهد برد اما برای گذراندن زندگی در کنار شما به چیزهایی فراتر از این امر نیاز دارد.

شوهر شما احتیاج دارد که دوست او باشید. منتها این نکته ادعایی دال بر این نیست كه شما باید سعی كنید جای دوستان او را بگیرید یا انتظار داشته باشید كه او غیر از شما با دیگران معاشرت نكند.

وقتی کلمه دوست را ذکر می کنم، منظورم چیزی بیش تر از نوشیدن قهوه یا تماشای بازی های فوتبال همراه او می باشد.


در حقیقت توصیه می کنم که به او نشان دهید شما یکی از آن افراد نادری هستید که همیشه به خوبی به او اهمیت می دهید و شخصی هستید که هرگز به او خیانت نمی کند یا از پشت به او خنجر نمی زند.

به او نشان دهید که می تواند به شما اعتماد کند و مهم نیست چه اتفاقی می افتد و شما همیشه پشت و پناه او خواهید بود. همراه، راهنما و دوست او باشید.

از همه مهم تر – اطمینان حاصل کنید که رابطه شما فراتر از یک رابطه عاشقانه است. شما دو زوج نیستید، بلکه خانواده هستید و مجبورید بقیه زندگی خود را با هم سپری کنید.

این بدان معنی است که حتی اگر ازدواج شما به پایان برسد، شما برای همیشه دوست او خواهید بود.

حتی اگر اتفاقی بیفتد که شما دو نفر دیگر به عنوان یک زن و شوهر نباشید یا اشتیاق و علاقه بین شما دو نفر کم شود، شما هرگز او را رها نمی کنید یا به او خیانت نخواهید کرد.
 
آفتابگردان

آفتابگردان

آفتابِ من بتاب
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
1,779
پسندها
3,827
امتیازها
113
مدال ها
3
3- به او فضا بدهید
وقتی یک مرد را دوست دارید اولین انگیزه شما این است که هر ثانیه از وقت آزاد خود را با او سپری کنید.

کاملا طبیعی است که شما نمی توانید از شوهر خود سیر شوید و آرزو دارید که دائما توجه صد در صد خود را به او بدهید.

با این وجود، شما باید این واقعیت را بپذیرید که اکثر مردان عملکرد یکسانی ندارند. همان طور که متوجه شده اید، زمانی که یک مرد شما را دوست دارد، پس از مدتی نمی تواند دائما به شما توجه کند.

این بدان معنا نیست که او شما را فریب داده یا از ازدواج با شما خسته شده است. او فقط به مدتی دوری و فاصله گرفتن از شما احتیاج دارد.

و این دقیقا همان چیزی است که اگر می خواهید یک همسر کامل باشید – حریم خصوصی و فضای مورد نیاز – باید به او بدهید.

اگر نمی خواهید شوهرتان از شما خسته شود و اگر نمی خواهید او را از توجه بی اندازه سرکوب کنید؛ پس سعی نکنید آزادی او را محدود کنید.

همیشه می توانیداز زمانی که دو نفرتان جدا از هم وقت می گذرانید، برای دیدن بهترین دوستان یا لذت بردن از حریم خصوصی خود استفاده کنید. در هر صورت، این یک وضعیت برد – برد است.
 
بالا