تصاویر عجیب ترین خیابان های دنیا

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,564
امتیازها
113
مدال ها
6
در این گزارش با عجیب‌ترین خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و مسیرهای جهان آشنا می‌شوید.

عریض ترین خیابان - خیابان نهم خولیو، بوینس آیرس، آرژانتین: این خیابان با ۱۴۳.۸ متر عجیب ترین خیابان جهان است که در پایتخت آرژانتین قرار گرفته است. شاید عابران در این خیابان گم شوند. به همین منظور، در این خیابان داوطلبانی هستنند که در کمک به عبور مردم از این خیابان کمک می کنند.
5800812

بلند ترین ترین خیابان جاده-پان امریکن، نیمکره غربی:این جاده بلند ترین راه مواصلاتی جهان است که ۲۵ هزار و ۷۴۹ کیلومتر طول دارد و از آلاسکا آغاز می شود و در نقاط پایین شیلی پایان می پذیرد
5800814

پرپیچ ترین خیابان - لمبارد، سانفرانسیسکو، آمریکا:لمبارد استریت یکی از نقاط گردشگری سانفرانسیسکو است که فردی که از خیابان عبور می کند باید از پیچ و خم های زیگزاگی آن، مداوم رفت و آمد داشته باشد.
5800815

باریک ترین خیابان-اشپرویرهوف، رویتلینگن، آلمان: این خیابان در سال ۱۷۲۷ میلادی و فقط برای عبور عابران و نه وسایل نقلیه ساخته شده است. خیابان در باریک ترین قسمت خود ۳۱ سانتی متر پهنا دارد...این دیگه کوچه میشه ن خیابان

5800818

کوتاه ترین خیابان - اِبِنزِر، ویک اسکاتلند: مسیر ابنزر نزدیک ۲ متر پهنا و ۱۵ سانتیمتر طول دارد. بخش کوچکی از این جاده را که جلوی ساختمانی که آدرس شماره یک مسیر ابنزر است، در تصویر می بینیدد. مالک این خیابان که قدمت آن به سال ۱۸۸۳ باز میگردد، گفته بود او باید تابلوی نام خیابان راجلوی ساختمان نصب می کرد. این مسیر در سال ۱۸۸۷ در شهر ویک اسکاتلند به عنوان یک مسیر رسمی شناخته شد.
5800819

شیب دارترین خیابان - خیابان بالدوین، نیوزیلند: خیابان بالدوین که تقریباً در حومه‌ شهر دوندین در جنوب نیوزیلند واقع شده، به عنوان شیب دارترین خیابان جهان شناخته شده است. این خیابان نسبتاً کوتاه ۳۵۰ متر طول دارد. حداکثر شیب خیابان بالدوین ۱۹ درجه یا ۳۵ درصد است. این یعنی در هر ۲.۸۶ متر که به صورت افقی در این خیابان حرکت کنید ارتفاع آن یک متر بیشتر می‌شود.
5800821
 
رویای ابی

رویای ابی

همه زندگیم پسرم
تاریخ ثبت‌نام
2/1/23
نوشته‌ها
405
پسندها
1,205
امتیازها
93
خیلی جالب بود مرسی
 
بالا