تابلو اهداف چیست؟ 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,564
پسندها
19,219
امتیازها
113
مدال ها
18
یکی از موثرترین #تکنیک هایی که در قانون جذب وجود دارد، تابلوی آرزوها می باشد. تابلو آرزوها به شما کمک می کند تا بتوانید تصویرسازی های ذهنی خود را گسترده تر نمایید. به عبارت دیگر، به وسیله ی تابلوی آرزوها می توانید فرکانس ذهن خود را دقیقا بر روی چیزی که قصد دارید به آن دست پیدا کنید، تنظیم نمایید.

با تصویر سازی دقیق و خلاقانه خواسته های خود می توانید ذهن و قلب خود را قانع کنید که این تصاویر را به عنوان حقیقت قبول کند. به عبارت دیگر شما در تابلو آرزوها آینده ی خود را مشاهده می کنید. در صورتی که در اینترنت یک جستجوی ساده داشته باشید، متوجه می شوید که بسیاری از افراد موفق در جهان زمانی که قصد شروع کار خود را داشته اند، ابتدا تابلو آرزوهایخود را ساخته اند و سپس با استفاده از قدرت خارق العاده ی قانون جذب موفق شده اند به خواسته های خود دست یابند.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,564
پسندها
19,219
امتیازها
113
مدال ها
18
عکسهای از پول💵💶💴💷💰

♡دلار ...یورو...ریال...ین...پوند...درهم♡

عکسهایی از سکه ها و طلا💎

عکسهایی از خانه دلخواه⛽️🏡🏘🏚🏢

عکسهایی از ماشینهای دلخواه🚙🚗🚚

عکسهایی از مکانهای تفریحی گردشگری زیارتی دلخواه🏜🏕🏡⛩🏩🌆🏞🌁

عکسهایی از هواپیما کشتی قطار ✈️🛳⛴🚢🚝🚆

از هر عکسی از هر خواسته ایی دارید پیرینت رنگی بگیرید و در تابلو آرزوها یا اتاق آرزوها نصب کنید و اهدافتون جلوی چشمهای زیباتون بذارید و هر روز ببینید
جملات تاکیدی مثبت هم به تصاویر اضافه کنید

با دیدن تصاویر عالی ....جملات عالی تاکیدی بسازید و افکار و احساسات عالیتان را با عشق و لذت در بدست آوردن اونها بکار ببرید

سه مثلث
فکر خوب
احساس خوب
کلام خوب

بصورت معجزه آسا ارتعاشات شما را قدرتمند کرده وهم جهت و همسو با ارتعاشات کائنات میشوید و بصورتی هماهنگ و عالی به خواسته هاتون میرسید
IMG 20230103 234758 994
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,564
پسندها
19,219
امتیازها
113
مدال ها
18
⭕️تکنیک های موثر در ساخت #تابلو_اهداف👇👇👇

☘برای ساخت #تابلو_اهداف باید به یک سری نکات و تکنیک های مهم توجه کنید که در ادامه به صورت کامل به آنها اشاره کرده ایم.

#تابلو_اهدافی که شما می سازید باید این تکنیک های قدرتمند را درونش رعایت کنید تا اثر بخشی آن بیشتر بشود .

✅۱_ باید تابلو آرزویتان را طوری بسازید که وقتی در مقابلش قرار می گیرید احساس هیجان، شور و نشاط و یک انگیزه به شدت قوی درونتان ایجاد کند. برای این کار می‌توانید از عکسهایی استفاده کنید که انگیزه و حس خوب را در شما ایجاد کند. شما با یک سرچ کوچک در گوگل می توانید عکس های بسیار زیاد و با کیفیتی را در جهت خواسته خود پیدا کنید.

✅۲_ عکس هایی که به تابلو آرزوهای خود می چسبانید باید با آن خواسته و هدف که دارید اشاره کند. هرگز از عکس های بی مورد و بی ربط استفاده نکنید، استفاده از این تصاویر بی ربط باعث می شود تابلو آرزوهای شما شلوغ شود .

✅۳_ تابلو آرزویتان را جذاب و زیباتر کنید و هرچه جذاب تر و زیباتر باشد تاثیر بیشتری بر روی تان می گذارد، برای این کار می توانید از کاغذهای رنگی، کاغذهای کادو و چسب های رنگی استفاده کنید.

✅۴_ سعی کنید در تابلو آرزوهای خود از تصاویری استفاده کنید که افراد داخل عکس خندان باشد، این کار باعث ایجاد حس شادی و انگیزه بیشتری در شما می شود.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,564
پسندها
19,219
امتیازها
113
مدال ها
18
☘تابلو آرزوهایمان را کجا قرار بدهیم ؟🤔


✅تابلو آرزوی خود را باید جای قرار بدهید که همیشه با آن دسترسی داشته باشید و آن را ببینید. می توانید آن را بر روی دیوار اتاق، محل کار یا جایی که زیاد می روید قرار بدهید.

✅در کل تابلو آرزوی شما باید در جلوی چشمانتان باشد طوری که هر گاه به آن نگاه می کنید احساس نشاط و شادی به شما دست بدهد و انگیزه تان بیشتر شود.

✅می‌توانید هر جایی که دوست دارید تابلو آرزویتان را قرار بدهید، فقط مطمئن شوید جای آن قرار می دهید که هر روز به آن را میبینید. فقط هر روز به سراغ آن بروید و در آرزوهای خود غرق شوید.

✅هر چقدر احساس شما بهتر باشد و هیجان بیشتری داشته باشید زودتر با آن هدف و خواسته ای که دارید میرسید. تابلو آرزوها قدرت تجسم و تصویرسازی شما را قوی تر می کند همین باعث می‌شود که درخواستی که به کائنات میکنید قوی تر باشد و شما زودتر به آن چیزی که می‌خواهید برسید
 
بالا