ب نظر شما کدوم؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
کاجول

کاجول

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
15/10/22
نوشته‌ها
4,141
پسندها
6,047
امتیازها
113
مدال ها
12
چند وقت پیش یه پیجی که اکثر فالوورهاش خانم هستند یه نظر سنجی گذاشت راجبه جذاب ترین بازیگرای مرد ایرانی که چهار نفر رو در نظر گرفته بودن و خب طبیعتا اکثرا خانم ها تو این نظرسنجی شرکت کردن و نتایجی که از این نظرسنجی به دست اومد خیلی جالب بود چون نشون میداد که خانم های ایرانی اکثرا از آقایون باوقار و متین و خاکی خوششون میاد تا آقایونی که مغرور و گوشت تلخ هستند و به خیال خودشون با این ژستا جذاب به نظر میرسن!

پارسا پیروزفر
بله این جنتلمن سینمای ایران بالاترین درصد رو بین چهار نفر داشته، از حق نمیشه گذشت که پارسا پیرزوفر به قدری دلنشین هست که حتی آقایون هم نمیتونن ازش تعریف نکنن، بیشترین دلیل انتخاب آقای پیروزفر توسط خانم ها متانت و اصالتی هست که ایشون دارن، بازیگر بدون حاشیه و کم کار که وقتی هم گذرش میخوره به فیلم و فیلم بازی حتما انتخابش فیلم های تاپ، رده بالا و موندگار هستش. البته باید اینم بگیم پارسا خان مجرد ما در حال حاضر 51 سالشه علاوه بر این که سیرتش آدم رو جذب میکنه صورت جذابی هم داره؛ چشمای رنگی، موهای بور که الان جوگندمی شدن و بیشتر جذابش کردن، قد بلند و هیکل متناسب، بله دیگه خلاصه که خدا برای آفریدن ایشون بسیار پارتی بازی کرده و حسابی وقت گذاشته.

مشاهده فایل‌پیوست 19658

شهاب حسینی
رتبه دوم این لیست رو آقای حسینی از آن خودش کرد، شهاب حسینی که الان 50 سالشه، سال های زیادی هست که کراش العالمین تشریف دارن و این موضوع به دلیل قیافه ی جذاب و شرقی، صدای با ابهت و دلنشین و البته نقش های به یاد موندنی و عاشقانه ای که بازی کردن، هستش. یکی از کارای جذابی که این بازیگر انجام داده بود و مورد توجه قرار گرفته فالو داشتن تنها یک نفر تو لیست فالوئینگاش بود که اون هم کسی نبود جز همسرش، که البته دیگه باید بگیم همسر سابقش یعنی پریچهر قنبری، شهاب حسینی بعد از طلاق یه حاشیه ی بزرگ برای خودش درست کرد که اونم ازدواج با دختری که بسیار باهاش اختلاف سنی داره بود ولی باید بگیم طبق معمول انتخاب این بازیگر جذاب عالی بوده و عروس خانم زیبایی منحصر به فردی دارند و در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت دارند.

مشاهده فایل‌پیوست 19659

هوتن شکیبا
هوتن شکیبا رتبه ی سوم این لیست بود، هوتن چهره ی جذابی داره و استعداد بی نظیری هم توی ایفای نقش های مختلف داره. خیلی ها بعد از دونستن این که هوتن صداپیشه ی عروسک بچه تو برنامه ی مهمونی بود، بیشتر از پیش به این بازیگر علاقمند شدند. هوتن داخل اکثر فیلم ها دنبال یار میگرده و کسی بهش دختر نمیده، در حالی که تو فیلم ها به شدت ازدواجی هست اما تو دنیای واقعی مجرد هست و 39 سال داره و مطمئنا اگر بخواد تو دنیای واقعی یار داشته باشه خیلی ها آرزوشون هست که یارش بشن.

مشاهده فایل‌پیوست 19660

محمدرضا گلزار
بله گلزار جان عزیز رتبه ی آخر این لیست رو از آن خودش کرد، یه موضوعی هست راجبه گلزار که آدما در مقابلش کلا دو دسته هستند یا ازش خوششون میاد و میرن ازش خواستگاری میکنن یا انقدری ازش بدشون میاد که حد نداره و البته به نظر خیلی ها این موضوع به اخلاق محمدرضا خان برمیگرده که آدم بسیار مغروری به نظر میرسه و به قولی مردمی و خاکی نیست ولی از حق نباید گذشت که محمد رضا گلزار مرد خوشتیپ و جذابیه و در حال حاضر 46 سال داره و بسیار هم ورزشی و ورزشکار که هم از هیکلش پیداست و هم از پست های اینستاگرامش.

مشاهده فایل‌پیوست 19661
جذابترین یا بهترین بازیگر؟
همشون خوشتیپ هستند .جذاب نمیدونم متظورتون چیه .بازی شهاب حسینی وهوتن شکیبا خوبه.
 
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,241
پسندها
22,444
امتیازها
113
مدال ها
6
پارسا پیروزفر 😶
 
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,241
پسندها
22,444
امتیازها
113
مدال ها
6

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
225
اعتصامی
اعتصامی
فرهاد گورکن
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
49
فرهاد گورکن
فرهاد گورکن
اعتصامی
پاسخ‌ها
72
بازدیدها
417
ملوسکتونم
ملوسکتونم
gamer
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
71
جان و جهانم
جان و جهانم
بالا