بیوگرافی بوراک اوزچیویت را مرور کنیم.. 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترکیه ای متولد 24 دسامبر 1984 در شهر استانبول ترکیه می باشد. بوراک یکی از بازیگران قد بلند و خوش استایل ترکیه ای است که طرفداران زیادی دارد. وی فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه مارمارا می باشد. همچنین تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و در کنار تمام اینها این روزها به کار کارگردانی و تهیه کنندگی نیز مشغول شده است.
Screenshot

علایق شخصی
خواهرهایشپ را بسیار دوست دارد و رابطه ای بسیار صمیمانه و عاطفی با آنها دارد به گونه ای که خواهرهایش را بهترین خواهرهای دنیا معرفی می کند.

به مادرش بسیار علاقمند است و می گوید مادرم سعی می کند که مرا از حاشیه ها دور نگه دارد و با آنکه از خانواده دورم اما هیچ وقت ارتباط عاطفی اش با من کمرنگ نشده است.

رانندگی را بسیار دوست دارد.

از میان عطرها، عطرهای تلخ، دینامیک و قدرتمند را بسیار می پسندد.

در اوقات فراغتش ورزش می کند و از میان ورزش ها بسیار به فوتبال علاقمند است.

خیلی علاقمند است که در رستوران غذا بخورد آن هم همبرگر، و الان معتقد است که بهترین همبرگر دنیا را رستوران خودش دارد.
IMG
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
مدلینگ معروف
بوراک پیش از بازیگری کار مدلینگ نیز انجام می داده است و در سال 2003 در یک مسابقه مدل، به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه منتخب شد. بوراک اوزچیویت پس از اینکه در این مسابقه انتخاب شد در آژانس مدلینگ Ugurkan Ajans به عنوان مدل مشغول به فعالیت شد.

سال 2005 برای دومین بار در مسابقه مدل مردان باز هم به عنوان بهترین مدل مرد سال ترکیه شناخته شد.

بوراک در مسابقه بهترین مدل مرد جهان نیز شرکت نمود و توانست مقام دوم را کسب کند. آن زمان بوراک 21 سال سن داشت و مدلی مطرح و شناخته شده برای همه بود.

اما وی هم اکنون این کار را رها کرد و به بازیگری روی آورده است.

البته جدا از کار مدلینگ و بازیگری در تبلیغات هم دستی داشته است و 2 سال تبلیغات پپسی را عهده دار بود.

غیر از تبلیغات پپسی، تبلیغات شامپوی کلیر نیز که شامپویی معروف است را به عهده گرفت.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
شروع به فعالیت و شهرت
بوراک اوزچیویت بازیگری را با سریال “منفی 18” آغاز نمود. او در این سریال نقش مراد را بازی می کرد. مراد یک مأمور متعهد اداره پلیس بود.

در سال 2007 در فیلمی به نام “مسلط” ایفای نقش نمود.

از مهمترین سریال های بوراک سریال “حریم سلطان” در سال 2005 بود بوراک در این سریال نقش بالی خان را بازی می کرد. بالی خان امین و مورد اعتماد سلطان بود. او در این فیلم شهرت زیادی را بدست آورد و نه تنها در ترکیه بلکه در ایران نیز طرفداران خودش را پیدا کرد.

بوراک در سریال “رازهای کوچک” مدل سبیل خاصی داشت که بعد از این فیلم این مدل سبیل بین جوانان ترکیه مُد شده بود. بوراک نیز رستورانی را در ترکیه به راه انداخت که لوگوی آن را طرح سبیلش قرار داد.
بوراک را نیز در سریال هایی مانند اکیا در نقش کمال و چکاوک دیده ایم که این سریال ها نیز پرمخاطب بوده و بوراک را به خوبی دیده می شود.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
ازدواج
بوراک اوزچیت بازیگر 34 ساله ترکیه ای متأهل بوده و با فاهریه اوجان بازیگر زن ترکیه ای در سال 2014 ازدواج کرده است. آنها پس از ازدوجشان نیز در فیلم سینمایی “عشق شبیه توست” با همدیگر همبازی شدند. بوراک نیز در این فیلم بخشی از سرمایه اش را به عنوان تهیه کننده برای این فیلم تقبل نمود. بازی این دو زوج روبروی هم باعث شد که این فیلم با فروش بسیار بالایی روبرو شود
Images
.
 
بالا