بهترین فیلم و سریال ‌ها

  • نویسنده موضوع شاهدخت
  • تاریخ شروع
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16
خانه کاغذی (money heist)
1672643898278

خانه کاغذی (money heist) سریال بعدی هم واقعا خیلی عالیه و هم معروفه اگه سریال های هیجانی رو دوست دارید این رو از دست ندید❤🤩 داستان سریال : این مجموعه، دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا برای سرقت پول و دیگری در بانک اسپانیا برای سرقت طلا به نمایش درمی‌آورد.
 
آخرین ویرایش:
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16

فیلم روزی روزگاری​

1672644251513

روزی روزگاری ( once upon a time ) این سریال هم واقعا عالیه و اگه سریال های هیجانی و فانتزی و عاشقانه دوست دارید حتما حتما این سریال رو ببینید البته شاید فکر کنید چون چند تا از شخصیت هاش دیزنی هستند بچگانه باشه ولی مطمئن باشید اصلا اینجوری نیست و داستان هاش با دیزنی کاملا فرق میکنه داستان سریال : داستان در شهری غیر واقعی به نام استوری‌بروک در ایالت مین رخ می‌دهد، که ساکنان آن در حقیقت شخصیت‌های داستان‌های افسانه‌ای مختلف هستند که به دنیای واقعی آورده شده‌اند. ملکه شیطانی رجینا (لانا پاریلا) با استفاده از نفرینی قدرتمند که از پوست چروکین (رابرت کارلایل) گرفته، خاطرات اصلی آن‌ها را ربوده‌است. ساکنان استوری‌بروک که رجینا شهردار آن است، بیست و هشت سال به‌طور تکراری و بدون اتفاق جدید زندگی کرده‌اند، بدون آنکه خودشان بفهمند سنشان تغییر نمی‌کند. تنها امید شهر به دختری به نام اِما سوان (جنیفر موریسون) بستگی دارد، دختر سفیدبرفی (جینیفر گودوین) و شاهزاده دلربا (جاش دالاس)، که در نوزادی قبل از اینکه طلسم اجرا شود از جنگل سحرآمیز با یک کمد جادویی به دنیای حقیقی فرستاده شده‌است. بخاطر همین او تنها کسی است که می‌تواند طلسم را بشکند و خاطرات از دست رفته شخصیت‌ها را به آن‌ها برگرداند. پسرش هنری (جرد اس. گیلمور) که او را رها کرده بود، در رسیدن او به هدف مورد نظر یاری‌اش می‌کند، همراه با کتاب افسانه‌هایش «روزی روزگاری» که کلید شکستن طلسم است. هنری فرزندخوانده رجیناست که باعث ایجاد تنش‌ها و علایق مشترکی بین رجینا و اِما می‌شود
 
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16

فیلم ونزدی​

1672643671861


ونزدی (wednesday)🌂🕷 سریال بعدی رو هم اکثرا این روزا بیشتر ها تون دیدید ولی اونایی که ندیدید حتما ببینید فوق العاده است💜💫 داستان سریال : ونزدی آدامز پس از ریختن پیرانیاهای زنده به استخر مدرسه برای تلافی از تیم واترپلو پسران که برادرش پاگزلی را اذیت می‌کنند، از مدرسه اخراج می‌شود. این باعث می‌شود که والدینش، گومز و مورتیشیا آدامز، او را در دبیرستان خود، آکادمی نِوِرمور در شهر جریکو، ورمانت ثبت نام کنند، که یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان هیولایی است. شخصیت سرد و بی عاطفهٔ ونزدی و طبیعت سرکش او برقراری ارتباط با همکلاسی‌هایش را برای او دشوار می‌کند و باعث می‌شود که او با مدیر مدرسه درگیر شود. با این حال، او متوجه می‌شود که توانایی‌های روانی مادرش را به ارث برده‌است که به او اجازه می‌دهد یک معمای قتل محلی را حل کند.
 
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16

صد (The 100)​

1672644502847

صد (The 100) ژانر این سریال هم هیجانی هست و علمی تخیلی اگر که علمی تخیلی دوست دارید حتما ببینید من خودم خیلی دوسش دارم🪐⭐ داستان سریال : ین سریال داستان گروهی از بازماندگان پساآخرالزمانی را دنبال می‌کند که بیشتر آنها گروهی از نوجوانان جنایتکار هستند که از جملهٔ آنها می‌توان به کلارک گریفین (الیزا تیلور)، فین کالینز (توماس مک دونل)، بلمی بلیک (باب مورلی)، اُکتاویا بلیک (ماری اوجروپولوس) و ... اشاره کرد . آنها جزو اولین افرادی هستند که از یک ایستگاه فضایی پساآخرالزمانی، به زمین بازگشتند. شخصیت‌های دیگر این مجموعه شامل دکتر ابی گریفین (پیج تورکو)، مادر کلارک؛ مارکوس کین (هنری ایان کوسیک)، عضو شورا در ایستگاه فضایی و تلانیوس جاها (آیزیا واشینگتن) صدراعظم ایستگاه فضایی و پدر ولز هستند.
 
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,250
امتیازها
113
مدال ها
16

خاطرات خون آشام​

1672672657164

خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) این سریال فوق العاده قشنگه و خیلی هم هیجانیه اگه خون آشام ها رو دوست دادید حتما ببینید. این سریال مقدمه ای بر داستان سریال اصیل ها(The Originals )است که داستان دو برادر خون آشام به نام های استفن و دیمن که دارای زندگی جاودانه هستند، قرن هاست میلشان برای نوشیدن خ و ن انسان را مخفی کرده و میان مردم زندگی می کنند. آن ها قبل از اینکه اطرافیان متوجه عدم تغییر سن آن ها شوند، از شهری به شهر دیگر نقل مکان می کنند. اکنون آن دو به شهر ویرجینیا بازگشته اند، همان جایی که به خون آشام تبدیل شدند. استفن پسر شریفی است خوردن خ و ن انسان را برای خود ممنوع کرده است تا مجبور نباشد کسی را ب ک ش د، اما همواره سعی می کند مراقب اعمال برادر شرورش، دیمن باشد. بعد از آمدن به ویرجینیای شمالی، طولی نمی کشد که استفن …
 
بالا