بهترین سن جراحی بینی چه سنی است نی نی سایت 🔴 [ بینی گوشتی و استخوانی ]

  • نویسنده موضوع تابان
  • تاریخ شروع
بهترین سن جراحی بینی چه سنی است نی نی سایت ؟

بهترین سن برای جراحی بینی معمولا بین ۱۶ الی ۳۵ سال است.

حداکثر سن عمل بینی چند سالگی است؟

افراد معمولا تا ۶۰ سالگی می‌توانند عمل زیبایی بینی انجام دهند.

بهترین سن برای عمل بینی گوشتی چه زمانی است؟

سن مناسب برای عمل بینی گوشتی معمولا بین 20 الی 35 سال است.بهترین سن برای عمل بینی از 20 تا 40 سالگی است اما بازهم سن مناسب برای تمامی افراد یکی نیست؛ زیرا عواملی چون نوع پوست، جنسیت، بلوغ فکری، انتظارات و … نیز در تعیین سن مناسب عمل بینی تاثیرگذار است.

آیا جراحی بینی محدودیت سنی دارد؟

محدودیت سنی برای عمل بینی و گرفتن بهترین نتیجه بین 16 تا 60 سال است اما شرایط هر فرد باید برای انجام عمل بینی مورد بررسی قرار گیرد . عمل بینی یک جراحی زیبایی است و همه افراد در هر سنی حق دارند تا زیباتر باشند. اکثر افراد تا قبل از ۴۰ سالگی عمل زیبایی بینی را انجام می‌دهند و نتایج خیلی خوبی هم می‌گیرند. البته افرادی هم هستند که بعد از سن ۴۰ سالگی عمل زیبایی بینی را انجام می‌دهند و باز هم نتایج خوبی می‌گیرند.

علی رغم آنکه تاکنون مسن‌ترین متقاضی عمل بینی در دنیا ۸۴ سال سن داشته و از نتیجه عمل بینی هم رضایت داشته است؛ اما اکثریت جراحان زیبایی و پلاستیک معتقدند که حداقل سن برای عمل بینی 16 سال و حداکثر سن عمل بینی 60 سال است با توجه به جنسیت و بلوغ می‌تواند اندکی بیشتر باشد.

آیا سن مناسب برای جراحی بینی در مردان و زنان متفاوت است؟

بهترین سن عمل زیبایی بینی معمولا ۱۶ الی ۳۵ سال در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، حداقل سن برای عمل بینی در زنان می‌تواند 16 سال و در مردان از 18 سالگی است، زیرا آنها دیرتر از زنان به بلوغ فیزیکی می‌رسند و بهتر است کمی صبر کنند تا بینی آنها کاملا رشد کند
 
بالا