بهترین رستوران کاشان نی نی سایت

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
24,072
پسندها
22,855
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

بهترین رستوران کاشان نی نی سایت

با سفر به شهر زیبای کاشان و قدم زدن در بافت و محله های قدیمی و سنتی این شهر و همین طور دیدن منظره‌های بسیار زیبای طبیعی و فرهنگی که نظر گردشگران خارجی و داخلی را به خود جلب کرده است به طور معمول گردشگران بعد از یک سیر و سیاحت طولانی متوجه می‌شوند برای این که خستگی را از تن خود دور کنند باید به دنبال رستورانی با قیمت های مناسب همراه با غذاهای سالم و خوشمزه باشند.

شهر کاشان دارای رستوران‌های مختلفی است که اکثرا رستوران‌های کاشان همه انواع غذاهای سنتی و غذاهای جدید را دارا می باشند.

سؤال مهم که همه رستوران‌های کاشان عالی و درجه یک هستند؟

پاسخ ما منفی است و ما در این جا به شما بهترین رستوران‌های شهر کاشان را معرفی می‌کنیم.

بهترین رستوران های کاشان
همیشه یکی از موضوعات مهمی که در سفر به هر شهرجدای محل استقرار پیش می‌آید بهترین رستوران شهر کجاست؟

از دیدگاه کارشناسان تغذیه، خوردن غذایی سالم در محیطی کاملا بهداشتی یک اصل اساسی است؛ بنابراین در این مقاله قصد دارد تا به شما بهترین رستوران کاشان را معرفی می‌کنیم تا غذایی سالم و خوشمزه نوش جان بفرمایید.

همچنین بخوانید :ابیانه/روستای سرخ از دیدنی های استان اصفهان

رستوران سنتی سادات کاشان
رستوران سنتی سادات کاشان یکی از بهترین رستوران های شهر کاشان است رستورانی بسیار شیک و تمیز با محیطی دوستانه و گرم پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

باغ رستوران سنتی یکی از ستوران‌هایی است که در آخر هفته حتماً باید برای خود آلاچیقی رزرو کنید.

به علت شلوغی این رستوران پیشنهاد ما به شما برای بودن در یکی از بهترین رستوران های کاشان این است که از قبل ارزور کنید.

از بابت غذا در بهترین رستوران شهر خیالتان راحت باشد که باکیفیت‌ترین و لذیذترین غذاها در رستوران سنتی سادات کاشان سرو می‌شود و رضایت شما را از حضور در بهترین رستوران کاشان کسب می‌کند.

سرآشپزهای حرفه‌ای که در رستوران سنتی سادات حضور دارد اعتبار رستوران را تا حدی بالا برده که در دسته بهترین رستوران‌های کاشان نام‌گذاری شده است.

آدرس رستوران سنتی سادات کاشان یکی از بهترین رستوران های شهر کاشان در بلوار امام رضا است که باید در انتهای بلوار وارد خیابان مصطفی‌زاده شوید و هنگامی که به پارکینگ امیرکبیر نزدیک می‌شوید دوباره دور زده و از اولین خروجی مصطفی زاده نزدیک به پارک وارد می‌شوید و شما بهترین رستوران کاشان را به نام رستوران سنتی سادات کاشان نظاره‌گر خواهید بود.

ساعات کاری رستوران همه روز از ساعت ۱۱ ظهر الی ۱۲ شب در حال خدمتگزاری به شما عزیزان است.

شماره تماس با بهترین رستوران کاشان: ۰۹۱۳۳۶۳۹۵۳۵

رستوران سنتی سادات کاشان اوقات خوشی را برای شما آرزومند است

همچنین بخوانید :کاشان و مراسم جذاب و زیبای گلاب گیری در اردیبهشت ماه


رستوران باغ بهشت فین
چنانچه به دنبال بهترین رستوران کاشان بگردید کافی است در مسیر بلوار امام رضا وارد خیابان مصطفی زاده شده و راهی رستوران باغ بهشت فین شوید تا شما را در محیطی کاملا با امنیت و با آرامش خیال همراهی کند.

رستوران باغ بهشت فین در هر طرف کاشان که وارد شوید دسترسی سریع خواهید داشت و شما را در پیدا کردن بهترین رستوران کاشان تنها نگذاشته و با پذیرایی کامل از بهترین غذاهای سنتی و کهن و روز پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

ساعات کاری رستوران همه روزه می باشد از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۱ شب به علت این ویژگی‌های منحصر به فردش است که از بهترین رستوران های کاشان قرار گرفته است.

شماره تماس رستوران باغ فین بهشت: ۰۳۱۵۵۳۳۵۰۵۳

غار رستوران نیایش کاشان
اگر می خواهید دنبال رستوران کاشان بگردید و رستوران دارای محیطی متمایز و جالب باشد، حتماً سری به غار رستوران نیایش کاشان بزنید وگرنه پیشمان خواهید شد.

با توجه به اسم آن رستوران حتماً می‌گویید ما باید وارد غار شویم.

کاملا درست حدس زده‌اید! این بار بهترین رستوران کاشان در دل کوه جای گرفته.

اگر شبانه به این رستوران تشریف‌فرما شدید ممکن است سراسر وجودتان را ترس فرا خواهد گرفت که چگونه می‌شود غار رستوران جزو بهترین رستوران های کاشان نامیده شود ولی کافی است وارد غار رستوران نیایش شوید تا در مکانی با امنیت بالا و دوستانه و با آرامش کامل خود را به یک میز پر از غذاهای خوشمزه دعوت کنید.

اگرچه امروزه ایجاد غار رستوران در اکثر شهرها شایع شده است و دست بر قضا هم یکی از بهترین رستوران های آن در کیش برپاشده است.

شاید یکی از علل دادن لقب بهترین رستوران کاشان به غار رستوران نیایش تنها برای سرویس‌دهی عالی همراه با غذاهای دلچسب و خوشمزه نبوده؛ بلکه نورپردازی‌های حرفه ای و هیجان انگیز غار شما را شگفت‌زده می‌کند.

در غار رستوران نیایش پیشنهاددادن سرو غذاهای محلی بسیار لذت بخش است.

آدرس غار رستوران نیایش
آدرس غار رستوران نیایش بسیار آسان بوده و از راه جاده‌ای کاشان به نطنز و از مسیر بلوار امام رضا به‌ گونه ای که از ورودی جاده نطنز بیایید و به بلوار امام رضا هدایت می‌شوید و پس از مسیر ۷۰۰ متری شما به ورودی یکی از بهترین رستوران های کاشان به نام غار رستوران نیایش نزدیک شده اید.

به هیچ وجه نگران جای پارک برای ماشین‌هایتان نباشید؛ زیرا در جلوی رستوران پارکینگ قرار گرفته است.

اما در روزهای آخر هفته به علت حضور گردشگران در بهترین رستوران کاشان امکان نبود جای پارک وجود دارد و احتمالا ماشین خود را کمی دورتر از محل بهترین رستوران کاشان پارک کنید.

ساعات کاری غار رستوران نیایش کاشان همه‌روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب در حال پذیرایی و خدمتگزاری به گردشگران و میهمانان عزیز است.

شماره تماس با مدیریت غار رستوران نیایش کاشان : ۰۹۱۳۱۶۱۳۳۸۱

رستوران سرای عامری ها
در جستجوی بهترین رستوران کاشان شاید بخواهید رفتن به یک رستوران قدیمی اما شیک و تمیز داشته باشید ما به شما رستوران سرای عامری که در خانه‌ای قدیمی و بزرگ بنا شده پیشنهاد می‌دهیم. رستوران سرای عامری‌ها در خانه‌ای که در دهه ۹۰ باز سازی شده در حال پذیرایی از مسافران و گردشگران است که در این مجموعه انواع غذاهای محلی سنتی و بروز ارائه می شود و خود را در زمره ی بهترین رستوران های کاشان قرار داده است.

در زمان ورود به این رستوران به علت فضای معماری خاصی که دارد حال و احوال شما را احیا کرده و انتخاب برای سرو غذا در محیط درون رستوران و یا در فضای بازباغ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به جرات می‌توان گفت اولین و بهترین رستوران کاشان، رستوران سرای عامری‌ها بوده که شامل چهار فضای گوناگون از جمله «تالار آئینه»، «صبحانه خوری»، «کافه آوگون» و «حوض‌خانه» می‌باشد.

همچنین رستوران اصلی در فضای تالار آئینه واقع شده است که تالاری سر بسته و با امنیت کامل می باشد.

شما می‌توانید در هر وعده‌غذایی سری به بهترین رستوران کاشان یعنی رستوران سرای عامری‌ها زده و صبحانه را در صبحانه خوری و نهار و شام را در تالار آئینه و یا حوض‌خانه میل بفرمایید.

کافه آوگون
آوگون فضایی است دوستانه و کاری که می‌توانید به همراه دوستان و آشنایان خود در یک میان‌وعده متنوع میهمان بهترین رستوران کاشان شوید.

این کافه فضایی بسیار وسیع و شیک است و در آن هر گونه نوشیدنی سرد و گرم را می‌توانید سفارش دهید و حتی در این محیط با امنیت و زیبا می‌توانید دوستان خود را با سوغات کاشان آشنا کرده و هماهنگ با نوشیدنی‌های گرم باقلوای کاشان، کلوچه سنتی و پشمک میل کنید.

به دلیل مهیا بودن تمام شرایط رفاهی و امکانات خوب در بهترین رستوران کاشان حتماً از قبل برای رزرو میز باید هماهنگی لازم را داشته باشید، زیرا اگر ناخواسته به آن جا بروید ما دیگر تضمین جایگاه برای سرو غذا را نمی‌کنیم.

در بهترین رستوران کاشان شما می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه از جمله شفته بادمجان، گوشت لوبیا و کوفته شفته سماق کاشان را سرو کنید.

از خوش آب و هوا بودن در این منطقه باید بگوییم که همه چیز دست به دست هم داده تا رستوران سرای عامری‌ها جزو بهترین رستوران های کاشان گردد.

آدرس رفتن به بهترین رستوران کاشان یعنی سرای عامری‌ها در خیابان علوی است که این خیابان معروف به بافت قدیمی کاشان است.

تماس با پذیرش برای رزرو و هماهنگ‌کردن ساعت ورود به بهترین رستوران کاشان از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب می باشد.


رستوران خانه مرشدی
رستوران خانه مرشدی، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کاشان می باشد
قرار نیست که فقط برای صرف غذا به بهترین رستوران کاشان بروید ؛ چون‌ معماری و نمای رستوران خانه مرشدی به حدی زیباست که با قدمت دیرینه ۲۵۰ساله اش شما را شگفت زده می کند. شگفت انگیز بودن این ساختمان تاریخی صد در صد شما را با سفارش پرسی غذا در بهترین رستوران کاشان به وسوسه می‌اندازد.

رستوران خانه مرشدی محیطی دوستانه و صمیمی دارد که با آرامش خاطر پس از یک گشت و گذر طولانی برای شما مهیا می‌کند همراه با مرغوب ترین غذاها ازجمله غذاهای محلی کاشان و غذای محبوب فسنجان از شما پذیرایی به عمل می‌آورد.

آدرس رستوران خانه مرشدی در میدان کمال‌الملک وارد خیابان دروازه اصفهان که شدید در کوچه بوستان خانه‌ای زیبا و رؤیایی را با نام رستوران خانه مرشدی می‌بینید که خود را در لیست بهترین رستوران های کاشان جا داده است.

در آخر بایستی گفت بهترین رستوران های کاشان در انتظار شما دوستان عزیز هستند تا به بهترین شکل پذیرای شما عزیزان بوده و سفری هیجان انگیز و رویایی را همراه با خانواده و دوستان خود تجربه کنید. ما در این مطلب از سایت وطن وی بهترین رستوران های کاشان را به شما معرفی کردیم که اگر می خواهید سفری به این شهر تاریخی و زیبا در نزدیکی کویر را داشتید با خاطری مطمئن از مکان‌های امن برای صرف غذا و دورهمی‌های خانوادگی خود عازم شوید.
 
آخرین ویرایش:
بالا