بازی اندروید پیکولوژی –بازی کارتی استراتژی آنلاین

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
پیکولوژی –بازی کارتی استراتژی آنلاین

پیکولوژی –بازی کارتی استراتژی آنلاین​

معرفی بازی​


بالاخره انتظارها به پایان رسید و بازی جذاب و مهیج استوژیت یا دیکسیت آنلاین شد. بازی پرطرفدار و پرفروش استوژیت رو می‌تونید روی گوشی خودتون داشته باشید و آنلاین با رقبای واقعی از هرجای دنیا بازی کنید. پیکولوژی یک بازی جذاب و هیجان انگیز با گرافیک زیبا و دلپذیر اینجاست که شما رو ساعت‌ها سرگرم کنه.
برخی از ویژگی‌های متنوع بازی
یادگیری آسان: پیکولوژی رو خیلی راحت می‌تونید یاد بگیرید فقط کافیه که با دوتا نقش داخل بازی آشنا بشی و با استفاده از هوش خودت و یه استراتژی درست بازی‌ها رو برنده بشی.
بازی رقابتی با حریفای واقعی: تو این بازی می‌تونی با ۴ الی ۸ نفر وارد بازی بشی و یه بازی جذاب و هیجان انگیز رو تجربه کنی. کلی بازیکن هستند که دارند پیکولوژی رو بازی می‌کنند. بپا جا نمونی!
بازی استراتژی: این بازی کارتی یه بازی استراتژی هم محسوب میشه. بعد از یادگیری بازی میتونی استراتژی خاص خودت رو برای پیروزی توی بازی‌ گروهی و دوستانه داشته باشی و حریفات رو شکست بدی.
گرافیک جذاب و زیبا: این بازی پر از عکسای هنری و جذابه و تجربه بازی با کارت‌ها واقعا تجربه دلچسب و دلپذیریه.
رفع مشکلات بازی کارتی اصلی: اگه تو هم بازی اصلی و کارتی استوژیت رو بازی کرده باشی میدونی که بازی بعد از یه مدت خسته کننده و تکراری میشه. اینجا پیکولوژی با تعداد خیلی بالای کارت‌هاش این مشکل رو برطرف کرده و هیچوقت از این بازی خسته نمیشی.
چت آنلاین: می‌تونی با دوستات بازی کنی و با بازیکنای دیگه چت آنلاین داشته باشی و کلی خوش بگذرونی.
رتبه بندی کلی: میتونی با پیروزی توی بازی‌های آنلاین و رقابتی امتیاز کسب کنی و با امتیازهایی که جمع کردی توی رتبه بندی جایگاه خودت رو ارتقا بدی.
گردونه شانس و کلی جایزه روزانه: هرروز به بازی سر بزن و گردونه شانس رو بچرخون و کلی جایزه روزانه دریافت کن. با جایزه‌هات می‌تونی کلی آواتار قشنگ و جذاب بخری و تو بازی‌ها خودی نشون بدی.
تا دیر نشده بازی پیکولوژی که استوژیت آنلاین رو نصب کن و از بازی و رقابت با رقبای واقعی و بازی‌های دوستانه داخل بازی لذت ببر!
دانلود از کافه بازار
 
بالا