بازی اندروید جنگجویان اسطوره‌ای (استراتژی آنلاین)

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,424
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
جنگجویان اسطوره‌ای (استراتژی آنلاین)

جنگجویان اسطوره‌ای (استراتژی آنلاین)​

معرفی بازی​

* توجه: حجم دانلود این بازی۹۶۳مگابایت است؛ اما با توجه به ترافیک دانلود نیم‌‌بها در بازار، کمتر از ۴۸۲ مگابایت از حجم اینترنت شما کم خواهد شد.
آماده‌ی یک نبرد جهانی هستی؟! یک استراتژی خوب و منحصربه‌فرد، پیروزیِ حتمیِ قهرمانانت را در یک نبرد حماسی، تضمین می‌کند. نقشه پانورامیک را باز کن و از نبردهای سریع و آنلاین در سطح جهانی و قهرمانان شجاعت لذت ببر.

جنگجویان اسطوره‌ای (Legion of Ace)

جنگجوی جوان بلند شو، زمان نابودی شیاطین فرا رسیده است. در بازی جنگجویان اسطوره‌ای شورشیان سرزمین گایا را تسخیر کرده‌اند و تو باید به مردم این سرزمین کمک کنی و در نبردهایی نفس‌گیر با ارتش خود آن‌ها را شکست بدهی. در داستان این بازی قهرمانان نیرومندی با قدرت‌های افسانه‌ای خود به تو کمک می‌کنند تا در میدان نبرد پیروز شوی. همچنین می‌توانی با دوستان ایرانی خودت به صورت آنلاین متحد شوی.
این جنگی است برای پایان بخشیدن به تمام جنگ‌ها. مردم به صلح نیاز دارند و تو نماینده سرزمین پادشاهی در میدان نبرد هستی. پس با قدرت بلند شو و با ارتش خود به دشمنان حمله کن. در مسیر انجام مأموریت‌هایت نگران نباش، این بازی به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند تا در تمام بازی وظایف خودت را به درستی متوجه شوی.

گرافیک بازی

تمام نبردهای خطرناکی که در بازی legion of ace در پیش‌رو داری، سه بعدی است و گرافیک فوق‌العاده جذابی را تجربه خواهی کرد. به کمک ارتش قدرتمندی که در اختیار داری و همچنین قهرمانان زیادی که در این راه پر خطر به تو کمک می‌کنند حتما پیروزی می‌شوی؛ فقط کافی است یک آرایش نظامی قوی برای ارتش خودت بچینی و به دشمن حمله کنی.

داستان و سبک بازی

در بازی جنگجویان اسطوره‌ای، سرزمین پادشاهی گایا توسط نیروهای شیطانی و اژدهای سیاه تسخیر شده است. مردم شدیدا به کمک نیاز دارند تا قلمرو را از شیاطین پس بگیرند و صلح و آرامش را به سرزمین برگردانند. در این بازی که سبک آن نقش آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) است، تنها امید مردم سرزمین گایا به تو است ای قهرمان؛ پس به آن‌ها کمک کن و قلمرو پادشاهی را از شر شیاطین نجات بده و صلح و آرامش را برقرار کن.

با قهرمانان متحد شو!

در بازی جنگجویان اسطوره‌ای می‌توانی با قهرمانانی از چهار نژاد مختلف متحد شوی و آن‌ها را وارد ارتش خودت کنی. انسان‌ها، جهنمی‌ها، جنگلی‌ها و اورک‌ها آماده‌اند تا به تو خدمت کنند. برای بدست آوردن این قهرمانان باید «قطعه»های آنان را جمع‌آوری کنی تا در نهایت با آن‌ها متحد شوی و در جنگ آن‌ها را به میدان نبرد بفرستی.

مهارت‌های قهرمانان

قهرمانان در بازی جنگجویان اسطوره‌ای مهارت‌های گوناگونی دارند. به طور مثال «دزد دریایی» که از نژاد انسان‌ها و یک کماندار حرفه‌ای است، قدرت دید فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند با هدف‌گیری بسیار دقیق در محدوده‌ای بزرگ به دشمنان شلیک کند؛ و این تنها یکی از مهارت‌های او است.
هر قهرمان در بازی legion of ace دارای شش مهارت فوق‌العاده و یک ضربه نهایی است که به کمک آن دشمنان را از پا در می‌آورد. این مهارت‌ها به مرور زمان با ارتقا سطح هر قهرمان و به دست‌آوردن قطعه‌های او باز می‌شود. ضربه نهایی هر قهرمان یک ضربه قوی و منحصربه‌فرد است؛ به طور مثال دزد دریایی می‌تواند با «تیراندازی فرازمینی سه‌گانه» همزمان سه تا از دشمنان را هدف بگیرد و ۳ تیر کشنده به آن‌ها شلیک کند.

گروه‌های قهرمانان

هر قهرمان در بازی متعلق به یکی از گرو‌ه‌های کماندار، سحر‌و‌جادو، مهاجم، دفاع و حمله‌ای است. آن‌ها می‌توانند با توجه به گروهی که به آن تعلق دارند در قسمت‌های مختلفی از میدان نبرد به تو کمک کنند. به طور مثال بهتر است کمانداران پشت سر نیرو‌های خودت قرار دهی تا از راه دور به دشمنان شلیک کنند.

گروه حمله‌ای

قهرمانان گروه حمله‌ای در بازی جنگجویان اسطوره‌ای دارای قدرت تخریب بالا هستند و ضربه‌های مهلکی به دشمنان وارد می‌کند. این قهرمانان نسبت به بقیه قدرت حمله‌ای بالاتری دارند. شمشیرزن سلطنتی، سگ جهنمی، شمشیرزن چابک، برادران پاندا، جنگجوی کوتوله و گرگ وحشی از قهرمانان حمله‌ای در این بازی هستند.

گروه دفاع

همانطور که از نام این قهرمانان مشخص است، آن‌ها بهترین گزینه برای تاکتیک‌های دفاعی هستند. ویژگی برتر این قهرمانان قدرت دفاعی بالا و جان زیاد است. دشمن به راحتی نمی‌تواند آن‌ها را از پا در بیاورد، پس به خوبی از آن‌ها استفاده کن. جنگجوی نیزه‌دار، درخت زندگی، غول دوزخی و نیمه اورک از قهرمانان دفاعی در این بازی هستند.

گروه مهاجم

این گروه از قهرمانان در بازی legion of ace دارای قدرت تخریب و جان بالایی هستند. قرار دادن آن‌ها در صف اول حمله باعث وحشت دشمنان می‌شود. گریفین سوار، شوالیه اژدها، هارپی، تک شاخ و ببر وحشی قهرمانان تهاجمی این بازی هستند.

گروه سحر‌ و جادو

قهرمانان این گروه برای نابودی دشمن از قدرت‌های جادویی خود استفاده می‌کنند. برخی از آن‌ها با چنان سرعت حیرت‌آوری دشمنان را طلسم می‌کنند که باور نکردنی است. از آن‌ها استفاده کن تا به کمک جادو ارتش دشمن را تارومار کنی. جادوگر آتشین، ملکه الف، جادوگر سایه، کلاغ ساحره و فرشته پلید از قهرمانان گروه سحر و جادو در این بازی هستند.

گروه کماندار

این گروه از قهرمانان می‌توانند از راه دور با سلاح‌های مختلف به دشمنان شلیک کنند. از آن‌ها برای درگیری تن‌به‌تن استفاده نکن و در صف‌های دوم یا سوم ارتش قرارشان بده تا از دور حساب دشمن را برسند. دزد دریایی، شکارچی زیرک، تفنگ‌دار، عنکبوت سه چشم، دوقلوهای کماندار و اسب نیزه‌دار از قهرمانان گروه کماندار در این بازی هستند.

آرایش جنگی

فقط در اختیار داشتن ارتش قوی برای پیروزی در نبرد کافی نیست، بلکه وجود یک فرمانده باهوش و استراتژی نبرد است که باعث پیروزی می‌شود. در بازی جنگجویان اسطوره‌ای قبل از حمله به دشمنان می‌توانی آرایش جنگی مخصوص نبرد را آماده کنی و قهرمانان را با توجه به توانایی‌هایشان به میدان نبرد اعزام کنی. اگر مایلی تا از تاکتیک‌های مختلف جنگی استفاده کنی، فقط کافی است آرایش‌‌ نظامی پیشفرض بسازی و آن را ذخیره کنی.
در آرایش جنگی باید دقت کنی که قهرمانان را با توجه به گروهی که دارند در جایگاه درست قرار دهی. همچنین در این قسمت می‌توانی ۴ عتیقه‌ مختلف و قدرتمند را انتخاب کنی تا در میدان نبرد از نیروی افسانه‌ای آن‌ها کمک بگیری و دشمنان را غافل‌گیر کنی.

امکانات بازی جنگجویان اسطوره‌ای

در بازی legion of ace با امکانات بی‌نظیری روبه‌رو می‌شوی که لذت انجام بازی را چند برابر می‌کند. این امکانات شامل تمام چیزهایی است که در بازی با آن‌ها برخورد می‌کنی که هر کدام نقش مهمی در بازی دارند. پس بیا با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

منابع

این وظیفه تو است که سرزمین گایا را تقویت کنی و به کمک منابع موجود در بازی شکوه و عظمت را به این سرزمین بیاوری. این منابع شامل گندم، سكه، چوب، کریستال، سنگ ماه و سنگ خورشید است که برای ساخت‌و‌ساز‌ها و تقویت ساختمان‌های شهر استفاده می‌شود.

ارتقاء سرزمین

یکی از ماموریت‌های تو در بازی جنگجویان اسطوره‌ای ارتقاء ساختمان‌ها و دیوارهای قلمرو پادشاهی است. وقتی منابع لازم برای ارتقاء را بدست آوردی باید منتظر بمانی تا فرآیند ارتقاء تمام شود. اگر می‌خواهی هرچه سریع‌تر قدرتمند شوی و یک پادشاهی بی‌نظیر داشته باشی، می‌توانی برای ارتقاء هرچیزی از الماس استفاده کنی. برای خرید الماس فقط کافی است به فروشگاه این بازی بروی.

عتیقه‌ها

عتیقه‌ها در بازی جنگجویان اسطوره‌ای به تو قدرتی افسانه‌ای برای رقابت با دشمنان می‌دهند. با بدست‌آوردن آن‌ها در طی بازی می‌توانی در هر نبرد آن‌ها را همراه خود ببری و از قابلیت‌های افسانه‌ای آن‌ها استفاده کنی. برای اینکه با قدرت این عتیقه‌ها بهتر آشنا شوی بیا تا قدرت دو عتیقه را به تو نشان بدهم.
  • شاخ نعمت: این عتیقه یادگار کاهن بزرگ جنگل است که استفاده از آن باعث می‌شود جان افراد ارتش تو زیاد شود؛ پس اگر زخمی شده‌اند نگران نباش.
  • قلب یخی: این عتیقه سحرآمیز در میدان نبرد طوفان به‌پا می‌کند و به دشمنان صدماتی جدی وارد می‌کند؛ همچنین آن‌ها را گیج می‌کند سرعتشان را کاهش می‌دهد.

آیتم‌ها و کالا‌ها

در بازی جنگجویان اسطوره‌ای می‌توانی کالا‌های فراوانی بدست بیاوری که تو را از همیشه قدرتمندتر می‌کنند. این کالاها و آیتم‌ها در قسمت‌های مختلفی از بازی کاربرد دارند؛ به طور مثال قطعه‌های مختلف که برای ارتقاء رتبه قهرمانان لازم است و کارت‌ تغییر اسم که به تو اجازه می‌دهد اسم ارباب خود را عوض کنی، از این کالا‌ها هستند.
آیتم‌های اسلحه، روح و آیتم‌های مواد نیز جزء این موارد هستند که در ارتقاء ابزار، قهرمانان و عتیقه‌ها کاربرد دارند. در منو اصلی بازی legion of ace می‌توانی با ورود به قسمت «موجودی کالا» همه آن‌ها را ببینی.

ساختمان‌های سرزمین

در سرزمین گایا که یک قلمرو بزرگ و پهناور است ساختمان‌های بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام به نوعی باعث پیشرفت تو در بازی می‌شوند. این ساختمان‌ها را به مرور و افزایش سطح در بازی ارتقاء بده تا قلمرویی قدرتمند بسازی. خزانه، مقر فرماندهی، انبار، بازار و برج اهریمن فقط بخشی از ساختمان‌های زیاد این بازی هستند.
معادن مختلف موجود در بازی legion of ace در تولید مواد اولیه کاربرد دارند. به طور مثال با ساخت مزرعه می‌توانی تولید چوب را افزایش دهی. همچنین معدن طلا، چوب‌بری، معدن کریستال، معدن سنگ خورشید و بسیاری معادن دیگر تولیدات سرزمینت را افزایش می‌دهند و برایت اعتبار خوبی بدست‌آورند.

سیاهچال

دنیای انسان‌ها پر از هرج‌ومرج شده است. شیاطین و اهریمنان مدام دست به شورش می‌زنند. تو به عنوان یک جنگجوی قدرتمند که مورد اعتماد مردم سرزمین است و قدرتی باور نکردنی در نبرد دارد باید این شورش‌ها را سرکوب کنی. سیاهچال طبقات مختلفی دارد که در هر کدام از آن‌ها ماموریت‌های خطرناکی در انتظار تو هستند.
شیاطینی که باعث بی‌ثبات شدن قلمرو پادشاهی شده‌اند را شناسایی کن و یک درس حسابی به آن‌ها بده. با این کار جوایز مختلفی مانند سکه و منابع بدست می‌آوری. برای شناسایی آن‌ها در طبقات مختلف سیاهچال پیش برو و یا با لمس کردن لیست وظایف به صورت خودکار به سمت ماموریت‌های برو و ماجراجویی خطرناک خودت را شروع کن.

بازی آنلاین با بازیکنان دیگر

در بازی legion of ace وقتی قلمرو تو به سطح ۵ برسد می‌توانی ساختمان اتحاد را بسازی و با بازیکنان دیگر در جهان متحد شوی. اژدهایان اهریمنی و موجودات شرور دنیا را تسخیر کرده‌اند؛ پس با افراد دیگر و با دوستان خود متحد شو و به جنگ با این شیاطین برو. برای پیروزی در نبرد‌هایت از دوستان خود کمک بگیر.
با پیوستن به اتحادهای مختلف می‌توانی ارتش قدرتمند خود را به حرکت دربیاوری و سراسر ایران به مبارزه با پلیدی ها مشغول شوی. اگر دوستان تو در یک مبارزه به کمک نیاز داشتند و با یک هیولای اهریمنی درگیر شده بودند، به کمک آن‌ها برو و قدرت خودت را به همه نشان بده.

روح آسمانی

روح آسمانی در بازی جنگجویان اسطوره‌ای یک ساختمان است که با ساخت آن می‌توانی از نیروی خدایان آسمانی در نبرد‌ها بهره‌مند شوی. این خدایان با مهارت‌های افسانه‌ای خود می‌توانند در این بازی جنگی به کمک تو بیایند و در نبردهای سخت به تو کمک کنند. همچنین هنگام سفر در جهان نیروی این خدایان به سرعت و قدرت تو اضافه می‌کنند.
هرکول، آتنا، آئورا، بعل، آرتمیس و اوریا ارواح آسمانی این بازی هستند که باید احضارشان کنی. برای باز شدن قفل بعضی از این ارواح قدرتمند به الماس نیاز داری.

خرید روح آسمانی و قهرمان

در بازی legion of ace می‌توانی قهرمانان و ارواح آسمانی قدرتمندی را بخری که در کنار تو بجنگند و دشمنان را نابود کنند. برای خرید آن‌ها می‌توانی وارد فروشگاه بازی شوی و با خیال راحت با امنیت کامل آن‌ها را خریداری کنی. در این بازی که مخصوص ایران بومی‌سازی شده است، امکان خرید ریالی و درگاه امن پرداخت برای تمام بازیکنان فراهم شده است.

تاریخچه بازی

بازی legion of ace (جنگجویان اسطوره‌ای) که در سال ۲۰۲۰ توسط funboom games عرضه شده بود، توسط Buzzy Buzz برای ایران بومی‌سازی شده است. ماجراجویی در سرزمین گایا آن‌هم با پشتیبانی کامل از زبان فارسی در انتظار تو است.
بومی‌سازی بازی جنگجویان اسطوره‌ای یک خبر فوق‌العاده برای تو است تا یک بازی نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز را تجربه کنی. این نسخه به‌صورت اختصاصی، فقط در اپ‌استور بازار منتشر شده که می‌توانی آن را با ترافیک نیم‌بها و کاملا امن دانلود کنی.

دانلود بازی legion of ace اختصاصی بازار

ای جنگجوی قهرمان، حالا زمان آن رسیده که با دانلود بازی legion of ace از بازار، آن‌هم با اینترنت نیم‌بها، قلمرو خودت را بسازی و جهان را از پلیدی پاک کنی. این بازی به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، پس برای پیشرفت در این بازی هیچ‌چیز جلودار تو نخواهد بود.

سوالات متداول​

در بازی legion of ace چگونه الماس بی‌نهایت بگیریم؟​

الماس‌های این بازی در بسته‌های مختلف با هر تعدادی که مورد نیاز شما باشد در فروشگاه بازی وجود دارد. برای خرید این الماس‌ها می‌توانید از پول رایج کشور ایران (یعنی ریال/تومان) استفاده کنید.

در بازی legion of ace چگونه با دوستان خود بازی کنیم؟​

بر روی ساختمان اتحاد کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود دکمه «ایجاد اتحاد» را بزنید و برای خود یک اتحاد بسازید و نام خاصی روی آن بگذارید. دوست شما می‌تواند نام یا شناسه اتحاد شما را جست‌وجو کند و با شما متحد شود. اگر دوست شما اتحاد دارد فقط کافی است نام آن را جست‌وجو کنید.
دانلود از کافه بازار
 
بالا