بازی اندروید تولد امپراطوری (بازی آنلاین)

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
تولد امپراطوری (بازی آنلاین)

تولد امپراطوری (بازی آنلاین)​

معرفی بازی​

با تولد امپراطوری، جایگاه شایسته خود را در سلطنت به دست آورید، دشمنان را شکست دهید، با اربابان دیگر قرارداد ببندید، در نبردهای حماسی بجنگید و هرکسی را که مقابل شما ایستاده نابود کنید.
شما همه چیز را به خاطر خیانتی غیرمنتظره از دست دادید، اما قدرت مرده ها، شما را احیا کرد و به شما فرصتی دوباره داد. بر شهر خود حکومت کنید و یک ارتش از مردگان بسازید، به میدان نبرد بازگردید، خائنان را بکشید، ارتش خود را اعزام کنید تا شهرهای آنها را غارت کنند، ارتش دشمن را نابود کنید و قهرمانان آنها را برای خدمت رسانی به خود اسیر کنید! نبردهای آنلاین و استراتژیک به شما فرصت کافی برای نشان دادن ارزش و مهارت خود به عنوان یک فرمانده می‌دهد!
------- امپراطوری منتظر بازگشت شماست -------


[ویژگی‌ها]

◆نبرد در همه جا رخ می‌دهد! شهر خود را بسازید، ارتش مردگان را به کار بگیرید، از هر بحران احتمالی پیشگیری کنید و یک حمله توقف‌ناپذیر را شروع کنید!

◆متحد شوید و با هم بجنگید! چه بخواهید غول‌ها را در طبیعت به چالش بکشید، چه با بازیکنان دیگر بجنگید، داشتن متحدان قابل اعتماد در اتحاد، کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

◆اژدها بیدار شد! این موجودات افسانه ای ویرانی شدیدی به بار می‌آورند. آیا می‌توانید از آنها قدرت بگیرید؟

◆استراتژی حرف اول را می‌زند! مهارت‌های بیشتری فرابگیرید، از تکنولوژی پیشرفته استفاده کنید. قدرت مردگان نامحدود است. شما فقط باید بدانید که چه موقع حمله کنید!

◆ همه چیز به توسعه مربوط است! منابع جمع کنید، شهر خود را بسازید و توسعه دهید. در این دنیای خطرناک فانتزی زنده بمانید!

◆ هیولاهای وحشتناکی را خواهید دید و تجربه‌ای واقعی در دنیای فانتزی خواهید داشت.

امپراطوری در انتظار بازگشت شماست...
دانلود از کافه بازار
 
بالا