این گیاهان آپارتمانی خانه شما را لوکس می کنند

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
》گیاه فیکوس
یکی از گیاهان لوکس آپارتمانی درختچه فیکوس است در حدود ۶ فوت رشد می‌کند و جلوه فوق العاده زیبایی به فضا می‌بخشد. گیاه فیکوس اگر شرایط مناسبی داشته باشد، به سرعت رشد می‌کند و بلند می‌شود. شما می‌توانید از فیکوس به‌عنوان یکی از شیک‌ترین گل‌های آپارتمانی در قسمت راهروی خانه یا محل کارتان استفاده کنید و آن را در بخش ورودی یا گوشه آشپزخانه قرار دهید و هر بار با نگاه کردن به آن لذت ببرید.
Qw23 768x756


》گیاه ساکولنت
یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل که در لیست زیباترین گیاهان آپارتمانی نیز قرار دارد، ساکولنت است. این گیاه با برگ‌های آویزان و زیبایش جلوه بی‌نظیری دارد و گزینه‌ای عالی برای نگه داشتن در تراریوم است. شما می‌توانید آن را در یک گلدان شیک و کوچک قرار دهید یا از یک گیاه بزرگ آن استفاده کنید. به هر حال ساکولنت یک انتخاب فوق العاده برای شیک پسندان محسوب می‌شود.
 1


》گیاه کالاتیا
یکی از زیباترین گل‌های آپارتمانی که برگ‌های دو رنگ و جذاب آن قابل مقایسه با هیچ گیاه دیگری نیست. این گیاه زیبا رنگ‌های متفاوتی دارد و برگ‌های پهن بزرگ آن جلوه بی‌نظیری به فضای شما می‌بخشد. معمولا گیاهان سایه‌دوست و مقاوم در برابر نور کم برگ‌ها پهنی دارند و کالاتیا نیز در دسته این گیاهان قرار می‌گیرد. این گیاه نیاز به آبیاری زیادی ندارد و هوای مرطوب را ترجیح می‌دهد.
Calathea sanderiana 600x626 1 768x660


》گیاه نخل اریکا
نخل اریکا از گیاهان لوکس آپارتمانی است که به نور غیرمستقیم نیاز دارد و یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی بزرگ برای نگهداری در محیط داخل ساختمان محسوب می‌شود. این گیاه جذاب برگ‌های باریک و کشیده دارد و رنگ برگ آن معمولا سبز تیره و زرد است.
Ac image vs1626725537Kl 768x642


》کاکتوس بزرگ
کاکتوس یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس در چیدمان منزل است که به خاطر تنوع زیاد و ظاهر جذابی که دارد همیشه در لیست زیباترین گیاهان آپارتمانی قرار دارد. تنها موضوعی که باید در مورد این گیاه جذاب بدانید این است که این گیاه به نور مستقیم آفتاب نیاز دارد و اگر شرایط آن را در خانه دارید، از این گیاه استفاده کنید.
Kaktus  768x564
 
بالا