اینستاگرام در حال آزمایش داخلی ویژگی جدید کسب درآمد برای سازندگان است

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
سانفرانسیسکو، 14 سپتامبر (IANS) به گزارش رسانه ها، پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدئو که متعلق به متا است، اینستاگرام در حال آزمایش داخلی یک ویژگی جدید انعام برای سازندگان این پلتفرم است.


به گزارش TechCrunch، ویژگی آزمایشی به نام «هدایا» به سازندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق Reels درآمد کسب کنند.

سخنگوی این شرکت در ایمیلی به وب‌سایت گفته است: «این ویژگی یک نمونه اولیه داخلی است و آزمایش خارجی ندارد.

این ویژگی برای اولین بار توسط محقق برنامه، الساندرو پالوزی در ماه ژوئیه، زمانی که اینستاگرام در حال توسعه این ویژگی تحت عنوان "قدردانی محتوا" بود، مشاهده شد.

با توجه به اسکرین شات های ارسال شده توسط Paluzzi، این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا گزینه ای را تغییر دهند که به طرفداران آنها امکان می دهد "هدایا" را برای آنها ارسال کنند.

سازندگان همچنین می‌توانند بررسی کنند که آیا برای این ویژگی واجد شرایط هستند یا خیر. اسکرین شات ها همچنین نشان می دهد که کاربران می توانند از طریق دکمه ای که در پایین Reels نمایش داده شده است، هدایا ارسال کنند.

در سال 2020، اینستاگرام Badges را راه‌اندازی کرد، قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد در طول یک ویدیوی زنده از سازندگان حمایت کنند. نشان ها می توانند 0.99 دلار، 1.99 دلار یا 4.99 دلار قیمت داشته باشند.

در این گزارش آمده است که وقتی کاربران در طول یک ویدیوی زنده یک نشان می‌خرند، نماد قلب در کنار نام شما در نظرات ظاهر می‌شود.

(به جز عنوان، بقیه این مقاله IANS ویرایش نشده است)
 
بالا