ایتا یا آی گپ کدام بهتر است؟

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
در زمان محدودیت های اینترنت یا اختلال در شبکه جهانی بهترین مسنجرها و برنامه های چت برای حفظ ارتباط با خانواده , دوستان و یا محیط کار میتوان از برنامه های داخلی استفاده کرد
ir.eitaa.messenger_128x128.png

پیام رسان ایتا
ir.eitaa.messenger-266763599828.jpg


پیام رسان ایتا

پیام‌رسان ایتا برنامه‌ای سریع، سبک و امن است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما می‌گذارد:
سرعت بالا
با این پیام رسان می‌توانید پیام‌ها و فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف با سرعت بالایی برای دیگران ارسال کنید. این نرم افزار سبک بوده و در دستگاه‌های ضعیف نیز عملکرد قابل قبولی دارد.
رابط کاربری آشنا
ایتا از طراحی ساده و آشنایی بهره برده ‌است که کار با آن، تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان فراهم می‌کند.
مولتی‌پلت‌فرم
برنامه ایتا بصورت یکپارچه برای دستگاه‌های مختلف با سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز،‌ لینوکس و مک ارائه شده است. همچنین نسخه وب نیز به صورت ریسپانسیو و از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.
ساخت گروه و کانال
در پیام رسان ایتا می‌توانید با مخاطبان خود گفتگو کنید، عکس و فیلم‌های خود را به سرعت برای آ‌ن‌ها بفرستید، ویدئوهای خود را با کمترین حجم به فایل گیف تبدیل کنید و آن‌ها را در چت دو نفره یا گروه‌ها و کانال‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.
فضای ابری
ایتا بر بستر فضای ابری طراحی شده و با لغو نصب برنامه یا خروج از حساب کاربری هیچ یک از اطلاعات خود را از دست نخواهید داد.


دانلود از کافه بازار




net.iGap-4fd8ca0c-18b1-4984-8537-e212d93babce_128x128.png

معرفی برنامه
آیگپ (آی گپ) – شبکه اجتماعی تمام خدمات با 66درصد تخفیف در مصرف اینترنت
اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که می توانید با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز روزانه خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت کنید.
در آیگپ دست شما برای انتخاب همه چیز باز است. از چت با دوستان و تماس صوتی و تصویری و ارسال فایل های حجیم تا 5 گیگا بایت بصورت نامحدود، تا پرداخت قبوض و خرید کادو و . . . تازه!! تمام این خدمات با تخفیف ۶6 درصد ترافیک اینترنت در اختیار شماست.

امکانات آیگپ !!
قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن و بالعکس: با استفاده از هوش مصنوعی آیگپ به زبان فارسی صحبت کنید و متون به طور خودکار تایپ می‌شوند، همچنین پیام های متنی خود را نیز قبل از ارسال به مخاطب، تبدیل به پیغام صوتی می شوند.
قابلیت تغییر شماره تلفن: درآیگپ می‌توانید شماره تلفن مورد استفاده در این اپلیکیشن را در صورت نیاز تغییر دهید.
با وجود تغییر شماره تلفن، تمام اطلاعات همچون اسامی و شماره های ذخیره شده، پیغام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از ذخیره سازی ابری یا همان Cloud حفظ کنید. دانلود از کافه بازار

با توجه به توضیحات و امکانات و رابطه کاربری از هر کدام از برنامه ها به راحتی میتونید استفاده کنید
 
بالا