انواع داروی کاهش اشتهاو عوارض آن.. 🦋

sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18
واقع احساس گرسنگی زمانی که مدتی از غذا خوردن شما گذشته باشد امری بسیار طبیعی می باشد ولی بلافاصله بعد از غذا خوردن یک امر غیر طبیعی مخی باشد و باید تحت درمان قرار بگیرید و علل این مشکل را بیابید و اگر مشکلی نبود و یا مشکل شما چندان جدی نبود می توانید از داروی کاهش اشتها استفاده نمایید. این دارو را می توانید در برندهای متفاوتی در بازار پیدا کنید ولی بهتر است ابتدا با علل افزایش اشتها آشنا گردید. علت های افزایش اشتها عبارت است از :

استرس
اضطراب شدید
افسردگی
سندرم پیش از قاعدگی
بارداری
استفاده از داروهای خاص
ابتلا به بیماری های وسواس
پرکاری تیروئید
افت شدید قند خون
دیابت
ابتلا به گریوز
استفاده از این داروها باید اصولی و زیر نظر متخصص باشد در غیر این صورت ممکن است نتوانید اشتهای خود را کنترل کنید. همچنین این کار شما باید همراه با یک رژیم غذایی باشد تا بتوانید از این کار نتیجه بسیار خوبی گرفته و بدنتان را با کمبود مواجه نکنید.
..
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18

قرص اسلیم می نچرال ورد​

این قرص گیاهی که برای کاهش اشتها مورد استفاده قرار می گیرد دارای عصاره های طبیعی می باشد و می توان در این قرص گیاهانی مانند چای سبز، گوارانا، گارسینیا و فلفل سیاه هندی را مشاهده کنید. این گیاهان به صورت ترکیبی می توانند تاثیر بسیار خوبی بر کنترل اشتها داشته باشند.در واقع این کپسول دارای یک سری مواد دیگری مانند کروم نیز می باشد و می تواند بر متابولیسم چربی ها نیز تاثیر گذاشته و استفاده از این دارو به صورت روزانه دو عدد کپسول می باشد. از دیگر فواید این دارو می توان به خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن اشاره کرد.

قرص های لاغری هزال​

اگر می خواهید از قرص های موجود در داروخانه ها استفاده کنید و سریعا آن ها را بیابید می توانید از این قرص لاغری در کاهش اشتهای خود استفاده کنید. قرص هزال سینا فرآور ۱۰۰ درصد طبیعی می باشد و مزیت های دیگری نیز برای بدن دارد از این رو می توانید با استفاده از این دارو مشکلات دیگر خود را از بین برده و میزان کلسترول بالای خون خود را کاهش دهید.

این قرص دارای زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه و لاک مغسول می باشد و به کاهش اشتها کمک می کند. قرص لاغری هزال ایرانی بوده و دارای ۶۰ عدد کپسول می باشد و شما برای این که نتیجه بسیار خوبی از آن دریافت کنید باید روزانه دو عدد از این دارو را میل نمایید و زمان مناسب این کار قبل از خوردن نهار و شام می باشد.

این دارو سال ها است میان مردم می باشد و مورد استفاده قرار گرفته است و می توان گفت مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند از این رو مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

قرص ابستاپ​

این قرص یکی از چربی سوزهای ایرانی می باشد و در شرکت کارن به تولید رسیده است و برای کاهش اشتها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این قرص دارای ترکیباتی مانند چای سبز، کروم، فیبرهای غذایی و کولین می باشد و مزیت های بسیار زیادی برای بدن دارد از این رو اگر می خواهید از قرص های بسیار خوب برای این کار استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم استفاده از این محصول را از یاد نبرید.

قرص ابستاپ را برخلاف سایر قرص ها برای این که نتیجه بسیار خوبی بگیرید باید سه بار در روز استفاده کنید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه خوب را در یک ماه دریافت کنید. فیبرهایی که در این قرص وجود دارد برای کاهش اشتها بسیار مناسب می باشد و از دیگر داروی کاهش اشتها مربوط به این شرکت می توان به پودر اسلیم لست را نام برد.

اسلیم کوئیک از گل دارو​

گل دارو نیز یکی از شرکت های بسیار خوب در تولید دارو می باشد و شما می توانید از قرص اسلیم کوئیک این شرکت برای کاهش اشتهای خود استفاده کنید و نتیجه بسیار خوبی از این مورد دریافت نمایید. در واقع این قرص روی مغز تاثیراتی می گذارد و مانع از گرسنه شدن شما خواهد شد و همچنین می تواند با چربی سوزی بیشتر و تاثیر بر متابولیسم چربی های بدن از بروز چاقی و اضافه وزن پیشگیری خواهد گرد و منجر به کاهش وزن نیز خواهد شد.

این قرص حاوی چای سبز، پودر شوید و بذر کرفس می باشد و همین سه مورد به تنهایی می تواند برای بدن بسیار مفید بوده و از بروز تجمع چربی های بد در رگ ها پیشگیری می کند. این محصول را باید روزانه سه عدد و نیم ساعت قبل از خوردن غذا میل نمایید تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,201
امتیازها
113
مدال ها
18

اسلیم مکس قائم دارو​

داروی کاهش اشتها می تواند بر روی مغز تاثیراتی داشته باشد از این رو شما می توانید در مدت زمان زیادی احساس سیری داشته و زیاد از حد غذا نخورید. افرادی که دارای مشکلاتی هستند که نمی توانند کنترلی بر روی خورد و خوراک خود داشته باشند از این روش ها استفاده می کنند تا نتیجه بسیار خوبی دریافت نمایند. داروی اسلیم مکس قائم دارو نیز تاثیری مشابه با داروهای گفته شده دارد.

این قرص از موادی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی دارد و می تواند برای لاغری و کاهش اشتها بسیار مفید باشد. بهتر است سعی کنید از این دارو زمانی استفاده کنید که تمامی فرآورده های آن را مورد بررسی قرار داده اید و مطمئن هستید هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد در غیر این صورت عارضه های جانبی بدی برایتان ایجاد می شود و ممکن است نتوانید دیگر از این دارو استفاده نمایید. البته این مورد در تمامی داروها صدق می کند و مرتبط با داروی خاصی نمی باشد.

کپسول های ژلاتینی پی جی ایکس وبر نچرالز​

از دیگر داروی کاهش اشتها می توان به کپسول های ژلاتینی پی جی ایکس وبر نچرالز اشاره کرد. این قرص می تواند به راحتی کنترل سیری شما را به عهده بگیرد و این مشکل افزایش اشتها و به دنبال آن چاقی و اضافه وزن را در آن ها کاهش دهد. کپسول های ژلاتینی پی جی ایکس وبر نچرالز می تواند منجر به کاهش قند خون شده و کلسترول بد را در خون نیز به شدت کاهش می تواند و به نوعی در سلامت شما تاثیراتی داشته باشد.

در این دارو از موم زنبور های عسل استفاده شده است و همین مورد به تنهایی می تواند تاثیرات بسیار خوبی در سلامت شما داشته باشد. استفاده از این دارو بسیار متفاوت تر از دیگر داروها می باشد و شما برای این که عارضه های جانبی این داروها را مشاهده نکنید می توانید استفاده از آن را از دوزهای پایین شروع کنید و در هفته های بعد میزان آن را به مرور افزایش دهید.

کپسول نرم زیره ۲۵ میلی گرم باریچ اسانس​

این دارو قیمتی بسیار مناسب تر دارد و همانطور که از نامش پیدا می باشد از زیره برای کاهش اشتها استفاده کرده است. این قرص ها دارای مزایای بسیاری برای بدن می باشد و اگر فردی به فرآورده های آن حساس نباشد می تواند بدون هیچ مشکلی از آن در لاغری و کاهش اشتها کمک بگیرد.

در نظر داشته باشید که این کپسول دارای اثرات ضد چاقی نیز می باشد و سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد. استفاده از این دارو باید روزانه دو بار باشد و هر بار باید مایعات زیادی را مورد استفاده قرار بدهید تا بتواند تاثیر بسیار خوبی بر روی بدن شما بگذارد. در هر کپسول حدودا ۳.۷۵ میلی گرم کیومین آلدهید وجود دارد و این قرص ها بسیار خوب می باشند.

به صورت کلی می توان گفت در داروهای لاغری و کاهش اشتها از ترکیباتی مانند زیره، لیمو و فیبر استفاده می شود و فیبرها می توانند با جذب آب بدن را برای مدت بیشتری سیر نگه دارند.
 

موضوعات مشابه

پ
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
37
پرند اسکارف
پ
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
45
اعتصامی
اعتصامی
بالا