استفاده از هوش مصنوعی برای زنده شدن مردگان

  • نویسنده موضوع angel
  • تاریخ شروع
angel

angel

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
12/10/22
نوشته‌ها
954
پسندها
3,478
امتیازها
93
مدال ها
5
جنسیت
خانم👩
427000 889


فناوری هوش مصنوعی ایری (EERIE) به خانواده‌های داغدار اجازه می‌دهد تا دوباره با عزیزان مرده خود در چت‌های ویدیویی مجازی صحبت کنند. هوش مصنوعی ایری می تواند چیزهایی مانند صدا و حالات چهره را به لطف هوش مصنوعی که همیشه در حال بهبود است، بازسازی کند.

کارشناسان می خواهند از آن برای ایجاد نسخه های مجازی از بستگان گمشده نیز استفاده کنند. با این حال، شخص مورد نظر باید قبل از مرگ به تنظیم آن کمک کند تا به درستی کار کند. آنها باید هفت ساعت را جلوی دوربین بگذرانند تا هوش مصنوعی بتواند نحوه صدا و حرکت را یاد بگیرد. به همین دلیل، برای کسانی که دارای یک بیماری لاعلاج هستند که می‌خواهند در سلامت کامل به یاد آورده شوند، می‌تواند ایده‌آل باشد.

آنها باید خاطرات و چیزهای زیادی در مورد زندگی خود بنویسند تا فناوری هوش مصنوعی بتواند در مورد رویدادهای واقعی زندگی که برای آنها اتفاق افتاده صحبت کند.در حالی که برخی ممکن است این ایده را آزاردهنده بدانند، توسعه دهندگان پروژه Re;memory معتقدند که دیگران آن را دوست خواهند داشت.جوزف مورفی، از شرکت کره‌ای DeepBrain AI گفت: «ما قبلاً متوجه شده‌ایم که واقعاً نظرات متفاوت است. بعضی از مردم این فرصت را دوست دارند که برای همیشه به این شکل زندگی کنند، اما بسیاری از مردم آن را غیرواقعی می دانند. مردم دوست دارند پس از رفتن، خاطرات خود را به اشتراک بگذارند و از خانواده‌شان می‌خواهند که آنها را در سلامت کامل به یاد آورند.»او درباره ماکت مجازی گفت: «هرچه بیشتر خاطرات خود را بنویسند، تجربه واقعی تر خواهد بود.»

انتظار می رود که راه اندازی نسخه مجازی بین ۱۲,۰۰۰ تا ۲۴,۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد و هر بار که کسی بخواهد با آن چت کند، باید ۱,۲۰۰ دلار بپردازد.این سرویس که به آسیا و ایالات متحده رسیده است، قرار است به زودی در بریتانیا نیز عرضه شود.وب سایت DeepBrain AI نشان می دهد که چگونه مردی پس از از دست دادن مادرش در سنین پایین تصمیم گرفت از Re;memory برای دخترش استفاده کند. مرد توضیح می دهد: «نمی خواستم دخترم همین احساس را داشته باشد. من این را برای او می خواستم، بنابراین هر وقت دلش برای من تنگ شد، همیشه می تواند به دیدن من بیاید
 
آخرین ویرایش:
بالا