ارزان‌ترین رستوران های تهران

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
رستوران های ارزان قیمت تهران

رستوران های ارزان قیمت تهران

این روزها، کشف مکان‌های جدید با انواع خوراکی‌های جذاب و خوشمزه به یک سرگرمی جدی، میان جوان‌تر‌ها تبدیل شده است. از طرفی دیگر، تاثیر مدرنیته بر سبک زندگی جوانان، باعث افزایش اقبال عمومی به وقت گذرانی در رستوران‌‌ها شده است. اما اگر دانشجو، مسافر و یا سرباز هستید، احتمالا، برای شما به جز جذابیت، تازگی و خوشمزگی، قیمت ارزان غذا هم در انتخاب رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها تاثیر دارد.بسیاری از دانشجوها به رستوران‌ های ارزان قیمت تهران ، لقب رستوران کثیف می‌دهند و برخی فارغ‌التحصیلان، بعد از گذشت چندین سال، هنوز معتقدند تجربه این نوع رستوران‌ها، جزو بهترین خاطرات آن‌هاست.
کلان شهر تهران، شامل رستوران‌های لاکچری و گران، رستوران‌های متوسط و ارزان قیمت و رستوران‌های کثیف است. سفرزون در این گزارش، قصد دارد دست شما را بگیرد تا باهم رستوران ‌های ارزان قیمت تهران و پر کیفیت تهران را امتحان کنید. در تهران، تعداد رستوران‌ های ارزان قیمت تهران که از قضا غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می‌کنند کم نیست. از آن جایی که این شهر همواره پذیرای جمعیت زیادی از دانشجویان و سربازان بوده است، می‌توان در بیشتر مناطق آن رستوران‌هایی پیدا کرد که هم ارزان باشند و هم بوی غذایشان آب در دهانتان جمع کند. بنابراین، اگر شما هم اقتصادی فکر می‌کنید و معتقدید ارزان بودن غذا، نشانه بی کیفیت بودن آن نیست با سفرزون همراه شوید.

رستوران های ارزان قیمت تهران ، تجربه طعمی لذیذ با حداقل هزینه

خب دوستان عزیز سفرزونی، همانطور که می‌دانید، قصد داریم تا در این مقاله شما را با بهترین رستوران های ارزان قیمت تهران آشنا کنیم. پس با ما همراه شوید تا با حداقل هزینه، بهترین کیفیت غذا را در پایتخت بچشید!

رستوران بلامونیکا؛ تجربه ایتالیا در تهران

رستوران های ارزان تهران - رستوران بلامونیکا

رستوران بلامونیکا
رستوران‌های ایتالیایی، همیشه طرفداران خاص خودشان را جذب می‌کنند. رستوران بلامونیکا، جزو محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی در تهران است. پیتزاهایی که نازک و تردند، پاستاهایی که ترکیب مخصوصی از سس آلفردو ایتالیایی و گوجه گیلاسی تازه‌اند، پنیرهای رنگی وسوسه‌انگیز با طعم‌های عجیب و غریب خوشمزه! همه این آیتم‌ها غذاهای ایتالیایی را به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های جوانان تبدیل می‌کند. ممکن نیست طرفدار پیتزا و پاستای ایتالیایی باشید و تا به حال پاستا چهار پنیر بلامونیکا را امتحان نکرده باشید! این رستوران، فضای به نسبت بزرگی دارد و می‌توانید بدون نگرانی از کمبود جا غذای خود را میل کنید. محیط زیبای این رستوران، مناسب مهمانی‌های دوستانه، خانوادگی و یا حتی جشن های دو نفره است. همچنین، دیزاین حرفه‌ای داخلی و نورپردازی‌های هنرمندانه در این رستوران، باعث می‌شود با آرامش فقط به طعم غذایی که سفارش دادید فکر کنید.
به طور کلی، این رستوران، یکی از رستوران‌ های ارزان قیمت تهران است که کیفیت غذای آن به نسبت پولی که دریافت می‌کند بسیار اقتصادی است.
در بلامونیکا، سفارش شما پس از تقریبا بیست دقیقه آماده می‌شود. تعداد گارسون‌های رستوران کافی است؛ بنابراین، دراین رستوران به هیچ وجه معطل نمی‌شوید.

اطلاعات رستوران بلامونیکا:

ساعات سرویس‌دهی: شنبه تا جمعه، ۱۲:۰۰ ظهر تا ۴:۰۰ بعد از ظهر، شنبه تا جمعه، ۱۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲

رستوران قجری، ماشین زمانی برای تجربه حال و هوای نوستالژی و قدیمی

رستوران های ارزان قیمت تهران - رستوران قجری

رستوران قجری
اگر در میان رستوران‌ های ارزان قیمت تهران به دنبال رستورانی هستید که برای مدتی کوتاه شما را از فضای شلوغ شهر دور کند، رستوران قجری پیشنهاد سفرزون به شماست. فضای این رستوران کوچک است اما طراحی داخلی آن به قدری خوب است که به محض ورود، چشمتان به تابلوی یک خاتون قجری به چشم می‌خورد و تصور می‌کنید سوار ماشین زمان شدید که حداقل، هفتاد سال عقب رفته‌اید. اگر طرفدار مکان‌های نوستالژیک و سنتی باشید به راحتی جذب این رستوران می‌شوید. این رستوران، غذا و نوشیدنی شما را در ظرف‌های مسی و شکیل سرو می‌کند. علاوه بر کیفیت بسیار بالای غذا در رستوران قجری، سرعت سرو غذا بسیار بالاست و رفتار کارکنان رستوران به شدت محترمانه است. همچینن، دورچین‌ هر غذا، بسیار جذاب و اشتها برانگیز است و پس از میل غذا، چای رایگان، در قسمت چایی‌خانه، آماده پذیرایی از شماست. اگر به این رستوران رفتید، از امتحان ته‌چین آن پشیمان نخواهید شد و به خاطر داشته باشید رستوران قجری، تنها در وعده ناهار پذیرای شماست.

اطلاعات رستوران:

ساعات سرویس‌دهی: از ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ بعد از ظهر
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان کریم‌خان زند، ابتدای ایرانشهر، پلاک ۲۸۰.

رستوران فیلیپر؛ تجربه غذاهای خانگی و محلی در تهران

رستوران های ارزان قیمت تهران - رستوران فیلپر

رستوران فیلیپر
اگر طرفدار غذاهای خانگی باشید، حتما اسم رستوران فیلیپر را شنیده‌اید. رستوران فیلیپر، یادآور عطر قیمه‌نثارهایی است که هر روز ظهر بعد از مدرسه مادر بار می‌گذاشت. بیشتر غذاهای این رستوران، خانگی و بیرون‌بر است. نکته متمایز کننده رستوران فیلیپر گلچین کردن غذاهای محلی و معروف شهرهای مختلف ایران مانند تبریز، زنجان، گیلان و مازندران است؛ در این رستوران می‌توانید کباب‌ترش، میرزا قاسمی، کوفته تبریزی و قیمه نثار را با طعم اصیل و محلی آن میل کنید. فضای رستوران کمی کوچک است و ممکن است مناسب مهمانی‌‌های بزرگ شما نباشد. طراحی دکور و رفتار پرسنل رستوران به گونه‌ای است که در مجموع، از محیط حس خوبی می‌گیرید. اگر طرفدار غذاهای محلی هستید و گذرتان به رستوران فیلیپر خورد، پیشنهاد ویژه سفرزون برای شما ته‌چین گوشت و بادمجان فیلیپر است که بافت نرم و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: از ۱۲:۰۰ظهر تا ۱۶:۳۰، از ۱۹:۳عصر تا ۲۳:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: فلسطین شمالی، پایین‌‌تر از زرتشت، رو به روی ساختمان یکتا، پلاک ۴۸۲

کباب داغ، نان داغ شب‌های تهران؛ پاتوق کباب‌خوران مرکز شهر

رستوران های ارزان قیمت تهران - شب‌های تهران

شب‌های تهران
کباب داغ، نان داغ شب‌های تهران از دیگر کبابی‌های باکیفیت مرکز شهر است که در آن، به سختی می‌توانید جای نشستن پیدا کنید و این نشانه کیفیت بالا و مشتری‌مدار بودن این رستوران است. رستوران شب‌های تهران، به گونه‌ای طراحی شده که از سالن رستوران، یخچال نگهداری مواد اولیه، آشپزخانه و تا حدی روند تهیه غذای شما قابل مشاهده است؛ بنابراین می‌توانید با کمی سرک کشیدن، خیالتان را بابت رعایت بهداشت راحت کنید و غذای لذیذ خود را میل فرمائید. نان تنوری که در خود رستوران تهیه می‌شود به همراه ریحان تازه و دیگر مخلفاتی که از قدیم همراه کباب بوده‌اند، از دیگر امتیازاتی است که کبابی شب‌های تهران را از دیگر کبابی‌ها متمایز می‌کند. فضای رستوران مانند دیگر کبابی‌هاست و تنها وجه تمایز آن با رستوران‌های مشابه، انتخاب موسیقی سنتی و قدیمی است که شما را به گذشته‌های دور می‌برد. رفتار کارکنان با مشتریان بسیار محترمانه است و مدت زمان تحویل غذا از زمانی که سفارش شما ثبت می‌شود، بیشتر از پانزده دقیقه نیست.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱۶:۰۰ بعد از ظهر و ۱۹:۰۰ بعد از ظهر تا ۲۳:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان هفت تیر، ابتدای کریم خان، حدفاصل خیابان قائم مقام و خیابان خردمند

رستوران هتل قناری؛ لاکچری و ارزان قیمت

رستوران هتل قناری

رستوران هتل قناری
لاکچری‌گردی با وجود هزینه سرسام‌آورش، همواره برای جوانان محبوب بوده است. رستوران هتل قناری، یکی از رستوران‌ های ارزان قیمت تهران است که امکان لاکچری‌گردی را برای قشر متوسط جامعه هم فراهم کرده است. فضای این رستوران مجلل، قدیمی و باشکوه است و ترکیب آن با طعم غذاهای سنتی ایرانی، برای مشتریان، تداعی‌گر شکوه و جبروت ایران کهن است. همه این نکته‌های مثبت، رستوران هتل قناری را تبدیل به مکانی مناسب، برای قرارهای دو نفره، دوستانه و خانوادگی می‌کند. حجم یک پرس غذا آن قدر زیاد است که برای دو نفر کاملا کافی است. رستوران هتل قناری در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان است. اگر در وعده ناهار به این رستوران مراجعه کردید، یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران قیمه بادمجان است که با گلاب طبخ می‌شود و عطر دلپذیر خورشتی اصیل و ایرانی را به مشام می‌رساند. محیط رستوران و برخورد کارکنان آن با مشتری، صمیمی و گرم است و مدت زمان انتظار از سفارش غذا تا سرو آن تقریبا ۳۰ دقیقه است.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: از ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۵:۳۰ظهر، از ۱۹:۳۰عصر تا ۲۲:۳۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان سمیه، بین مفتح و فرصت، پلاک ۱۶۸

کبابی رضا لقمه؛ از ۱۳۳۰ تا امروز ارزان و با کیفیت

کبابی رضا لقمه

کبابی رضا لقمه
امکان ندارد که ساکن تهران باشید و تا به حال تعریف کباب لقمه‌های کبابی رضا لقمه را نشنیده باشید. اگر گذرتان به خیابان میرزا کوچک خان خورد یا تصمیم داشتید از کلیسای حضرت مریم، آتشکده ادریان و مدرسه فیروز بهرام دیدن کنید، پیشنهاد تیم سفرزون برای شما، کبابی رضا لقمه است. کبابی رضا لقمه، یکی از قدیمی‌ترین رستوران ‌های ارزان قیمت تهران است که مردم تهران برایش سر و دست می‌شکنند‌‌. در این کبابی، شما تنها یک انتخاب دارید؛ کباب لقمه. کباب لقمه رستوران رضا لقمه، همان کباب کوبیده است که با نان لواش، پیاز و جعفری سرو می‌شود. ترشی‌های این کبابی هم در کنار کباب‌ لقمه‌هایش زبانزدش، آب در دهان جمع می‌کند. محیط این کبابی بسیار کوچک است و عملا جایی برای نشستن وجود ندارد؛ اما مشتریان همیشگی رضا لقمه که حاضر به دست کشیدن از طعم فرازمینی این لقمه‌ها نیستند، بعد از تحویل غذا، آن را در ماشین یا خانه میل می‌کنند.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: ۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان (سی تیر به سمت شمال)، روبروی مدرسه فیروز بهرام، پلاک ۲۵

رستوران کاپری؛ تجربه ارزان قیمت غذای ایتالیایی

رستوران کاپری

رستوران کاپری
ذائقه مردم ایتالیا و مردم ایران، شباهت بسیاری به یک دیگر دارند. ایرانی‌ها عاشق پاستا، لازانیا و پیتزاهای ترد ایتالیایی هستند و کسی چه می‌داند شاید در ایتالیا هم عده‌ای از طعم کباب ایرانی و قرمه‌سبزی تعریف کند. رستوران‌ کاپری، رستوران ایتالیایی ارزان قیمتی است که در میان طرفداران غذاهای ایتالیایی، مهجور مانده است. این رستوران، برای تهیه پیتزا، از خمیرهای نازک و ترد و سس مخصوص استفاده می‌کند. اگر جزو آن دسته هستید که برای پیتزا ایتالیایی، سر و دست می‌شکنند، پیشنهاد ما به شما پیتزا ایتالیایی مخصوص کاپری است که از کباب کاغذی، پنیر پارمزان، گوجه گیلاسی و سس مخصوص رستوران کاپری تشکیل شده و خوشمزه‌ترین پیتزای این رستوران است. اگر هم جزو آن دسته هستید که لازانیا و پاستای ایتالیایی را به پیتزا ترجیح می‌دهند، مطمئن باشید با تست پاستا آلفردو و لازانیا مخصوص این رستوران بهترین پاستا و لازانیای عمرتان را میل کرده‌اید. محیط رستوران ایتالیایی کاپری، گرم و صمیمی است؛ و دکوراسیون رستوران به گونه‌ای طراحی شده که شما را حسابی سر ذوق می‌آورد و اشتهایتان را با ترکیب رنگی هوشمندانه‌اش، باز می‌کند. این رستوران، هم برای قرارهای دو نفره و خانوادگی و هم برای
ملاقات‌های دوستانه، مناسب است. اگر به همراه دوستانتان به رستوران کاپری رفتید حتما از آیتم‌های پیشنهادی سفارش گروهی این رستوران که بسیار اقتصادی و به صرفه است، استفاده کنید. رفتار پرسنل پیتزا ایتالیایی کاپری، خوب و مودبانه است؛ بهداشت، در تهیه غذا رعایت می‌شود و این کاملا مشهود است.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: از ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۳:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان مطهری، خیابان فجر، نبش خیابان کامیاب، پلاک ۲۵

رستوران ممتاز؛ سالن غذاخوری شصت ساله در قلب تهران

رستوران ممتاز

رستوران ممتاز
یکی دیگر از ارزان‌ترین رستوران‌های با کیفیت تهران را می‌توانید در محدوده جمهوری پیدا کنید. سالن غذاخوری ممتاز که شصت سال قدمت دارد، برای همه گروه‌های سنی جذاب است. افراد مسن جذب فضای نوستالژیک رستوران می‌شوند و جوان‌ترها انگار برای شبیه‌سازی کردن خاطرات نابی که پدربزرگ و مادربزرگ‌‌‌هایشان شنیده‌اند، به این رستوران می‌روند. تمام غذاهای این رستوران در ظروف استیل سرو می‌شوند و میز و صندلی‌ها فرم کلاسیک و خاطره‌انگیز خود را حفظ کرده‌اند. منوی رستوران ممتاز، در این شصت سال تغییر زیادی نکرده است و هنوز به سرو غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی، اکتفا می‌کند. پیشنهاد سفرزون از این منو، باقلی‌پلو با ماهی است که شامل مقدار قابل توجهی برنج ایرانی به همراه یکی و نصفی ماهی قزل‌آلاست. این رستوران، جزو انگشت‌شمار رستوران‌هایی است که ماهی کاملا سرخ شده و خوش‌ عطر سرو می‌کند. فضای رستوران نسبتا بزرگ و مناسب دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. رفتار کارکنان رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه است. مدت زمان آماده شدن غذا از زمان سفارش حدود بیست تا سی دقیقه است.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: از صبح۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ بعد از ظهر
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان جمهوری، نرسیده به لاله زار، پاساژ مرکزی، پلاک ۱۵۱۶

دیزی‌سرای ولی‌عصر؛ یکی از معروف‌ترین رستوران های ارزان قیمت تهران

دیزی سرای ولی‌عصر

دیزی سرای ولی‌عصر
اگرچه دیزی‌های این رستوران بسیار خوش طعم است، اما اگر از املت‌خوران حرفه‌ای پایتخت سراغ بهترین املت‌های تهران را بگیرید، قطعا پاسخ آن‌ها دیزی‌سرای ولی‌عصر خواهد بود. دیزی‌سرای ولی‌عصر، بیشتر از دیزی، به املت‌های بی نظیرش معروف است. این رستوران از صبح تا نیمه‌های ظهر انواع املت و تخم‌مرغ را با دو نوع نان، سرو می‌کند؛ از سوسیس تخم‌مرغ بگیر تا املت با رب و املت با گوجه و یا حتی نیمرو با قارچ. دورچین غذا در این غذاخوری، ترنج، پیاز، سبزی و فلفل است. همه سفارشات دیزی‌سرای ولی‌عصر، در ظروف روحی که تازه از روی شعله برداشته شده است، سرو می‌شوند و همین یکی از رازهای موفقیت این رستوران است‌. دیزی‌سرای ولی‌عصر، محیط کوچکی دارد که زیاد مناسب قرارهای گروهی با تعداد بالا نیست. در این رستوران، تنها سه نفر کار می‌کنند اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما سرویس می‌دهند. هر سه این کارکنان، مودب، تمیز و وقت‌شناس هستند و پروسه آماده شدن غذا از زمانی که سفارش می‌دهید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند
 
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
رستوران خوشبین
احتمالا تعریف رستوران خوشبین و یا حسن رشتی را از بازاریان شنیده‌اید. این رستوران از سال ۱۳۵۳ در این محل احداث شده و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیلگی تهران است. اگر طرفدار غذاهای خوش‌عطر گیلگی هستید، رستوران خوشبین که در حوالی خیابان سعدی است، بهترین انتخاب برای صرف ناهار شما، پس از یک روز خسته کننده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی شمالی مانند ماهی سفید، ماهی دودی، ماهی کولی، کباب ترش، باقلاقاتق، ترشی‌تره و میرزا قاسمی را امتحان کنید؛ و مطمئن باشید طعم غذایی که سفارش دادید، با طعم غذایی که در یک رستوران محلی شمالی میل می‌کنید، هیچ تفاوتی نخواد داشت. این رستوران برای تکمیل فضای ذهنی شما، پیش‌غذاهای محلی مانند اشپل ماهی با باقالی و گردو، زیتون پرورده، ماست بورانی و از همه مهم‌تر سیر خوش‌عطر شمالی، در کنار غذاهای محلی خود سرو می‌کند. طراحی داخلی این رستوران، به گونه‌ای است که با ورود به آن، حال و هوای شمالی را حس می‌کنید. برخورد پرسنل رستوران خوشبین، مودبانه و صمیمی است و با وجود شلوغی رستوران، بعد از سفارش غذا، بیشتر از سی دقیقه منتظر نخواهید ماند. اگر به این رستوران رفتید، حتما چلو کباب ترش رستوران خوشبین که خوشمزه و لذیذ است را امتحان کنید.



اطلاعات رستوران:​

ساعت سرویس‌دهی: از ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ بعد از ظهر

محدوده قیمت: ارزان

آدرس:خیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهار راه سید علی، پلاک ۵۱۰



رستوران شرف الاسلامی، کشفی خوشمزه در بازار تهران​

این رستوران از سال ۱۳۱۷ در قلب بازار تهران بوده است و اگر از بازاریان سراغ رستوران شرف الاسلامی را بگیرید، قطعا آن را می‌شناسند و برای شما از کیفیت و طعم خوب غذا تعریف می‌کنند. این رستوران سنتی، هنیشه شلوغ است و در ابتدا، باید حدود ده دقیقه منتظر خالی شدن میز بمانید. کوبیده کاردی و ته‌چین دو غذای معروف این رستوران خوش‌نام است. در صورت سفارش ته‌چین می‌توانید درخواست بادمجان اضافه و یا آب مرغ کنید تا به غذای خود طعم بیشتری دهید؛ پرسنل رستوران شرف الاسلامی با کمال میل و روی گشاده درخواست شما را اجرا می‌کنند. اگر تا این رستوران رفتید، یادتان باشد از سفارش دوغ خنک، خوش طعم و مخصوص شرف الاسلامی، غافل نشوید. حجم غذا در این رستوران زیاد است و هر یک پرس غذا، برای دو و با حتی سه نفر کافی است. فضای رستوران شرف الاسلامی کمی شلوغ است، اما به کیفیت بالا و قیمت کم آن می‌ارزد. رفتار کارکنان، بسیار خوب و محترمانه است و با وجود شلوغی رستوران، به خوبی می‌توانند به مشتریان رسیدگی کنند. بعد از صرف ناهار در این رستوران، می‌توانید به دیدن مسجد تاریخی امام، کاخ گلستان و یا بافت قدیمی بازار بروید و روز پربار خود را پر از خاطره کنید.


است؛ این قهوه‌خانه در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده؛ اما به نظر می‌رسد حدود صد سال قدمت دارد و قبل از ثبت شدن آن به تملک عبدالحمید آذری پور اصفهانی، این بنا ساخته شده بود. به زبانی دیگر، قهوه‌خانه آذری، قدیمی‌ترین دیزی‌سرای پایتخت است. دیزی‌های این قهوه‌خانه بسیار لذید و به قدری جا افتاده است که حسابی روغن انداخته و علاوه بر حجم مناسبش، پر گوشت است. سرویس این قهوه‌خانه، شامل ترشی لیته، دوغ، سبزی، پیاز، نان، دوغ تازه و ماست موسیر است. اگر عادت به چایی نوشیدن و یا میوه خوردن بعد از غذا دارید، می‌توانید از چایی و بامیه ترد و پر شیره این قهوه‌خانه به همراه سبد میوه خوش‌رنگ و سالمش لذت ببرید. فضای قهوه‌خانه آذری باشکوه، مجلل و گرم است. دیوارها، مزین به نقاشی‌‌هایی با مضامین ایرانی مذهبی کهن است؛ این تابلوهای گرانبها، حاصل هنر استادانی بزرگ همچون داوود زنجانی، اسماعیل زاده، حسین بهجو، احمد خلیلی و حاجی احمد آخری است. مدت زمان سرو غذا از زمان سفارش حدود ده دقیقه است و کارکنان این قهوه‌خانه با خوش‌رویی، درخواست‌های شما را انجام می‌دهند. تیم سفرزون، صمیمانه به شما سفارش می‌کند که اگر گذرتان به راه‌آهن افتاد، از امتحان دیزی‌های قهوه‌خانه آذری غافل نشوید!

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌‌دهی: از ۶:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ بامداد
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: میدان راه‌آهن، ابتدای خیابان ولی‌عصر، رو‌ به روی شهرداری ناحیه ۴، پلاک ۳۰

رستوران گلپایگانی؛ تجربه نرم‌ترین و لذیذترین کباب تهران

رستوران گلپایگانی تهران

رستوران گلپایگانی تهران
احتمالا، شهرت کباب گلپایگانی، به گوش شما هم رسیده. کباب گلپایگانی به گونه‌ای طبخ می‌‌شود که به محض وارد شدن به دهان، سریع آب می‌شود؛ همین بافت نرم، این کباب را به یکی از پر طرفدارترین کباب‌های ایران تبدیل کرده است. رستوران گلپایگانی، رستورانی کوچک و قدیمی در نزدیکی پیروزی است. اگر کودکی‌ یا نوجوانی‌تان در آن حوالی گذشته باشد، حتما کوبیده و نان سنگک این رستوران برای شما آشناست. کیفیت این رستوران قدیمی، با وجود گذشت سال‌ها تغییری نکرده؛ رستوران گلپایگانی، همیشه شلوغ است و این نشانه استفاده از مواد اولیه تازه، کیفیت خوب، پخت صحیح غذا و مشتری‌مداری در همه این سال‌هاست. بال کبابی ترد و لذیذ، کباب کوبیده نرم و حلیم‌های خوش عطر رستوران گلپایگانی، پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند و سفرزون، به شما پیشنهاد می‌کند حداقل یک بار، برای امتحان طعم محبوب این غذاها به رستوران گلپایگانی بروید. رفتار پرسنل این رستوران، دوستانه و محترمانه است و مدت زمان آماده شدن غذای شما، از زمان سفارش بیش‌تر از بیست دقیقه نخواهد بود.

اطلاعات رستوران:

ساعت سرویس‌دهی: از ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۶:۰۰ بعد از ظهر، از ۱۹:۰۰ عصر تا ۲۳:۰۰ شب
محدوده قیمت: ارزان
آدرس: خیابان فردوسی شمالی، خیابان کوشک، خیابان صادق، پلاک ۱۴

رستوران خوشبین؛ یکی از رستوران های ارزان قیمت تهران واقع در خیابان سعدی

رستوران های ارزان قیمت تهران - رستوران خوشبین

رستوران خوشبین
احتمالا تعریف رستوران خوشبین و یا حسن رشتی را از بازاریان شنیده‌اید. این رستوران از سال ۱۳۵۳ در این محل احداث شده و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیلگی تهران است. اگر طرفدار غذاهای خوش‌عطر گیلگی هستید، رستوران خوشبین که در حوالی خیابان سعدی است، بهترین انتخاب برای صرف ناهار شما، پس از یک روز خسته کننده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی شمالی مانند ماهی سفید، ماهی دودی، ماهی کولی، کباب ترش، باقلاقاتق، ترشی‌تره و میرزا قاسمی را امتحان کنید؛ و مطمئن باشید طعم غذایی که سفارش دادید، با طعم غذایی که در یک رستوران محلی شمالی میل می‌کنید، هیچ تفاوتی نخواد داشت. این
رستوران شرف الاسلامی
رستوران شرف الاسلامی

اطلاعات رستوران:​

ساعت سرویس‌دهی: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ بعد از ظهر

محدوده قیمت: ارزان

آدرس: بازار تهران به سمت مسجد امام، داخل حیاط مسجد امام، سمت راست، رستوران شرف الاسلامی



این بار نوبت شماست!​

احتمالا با خواندن این گزارش، حسابی گرسنه شده‌اید؛ این بار شما برای ما از تجربه‌های خود بگویید! تا به حال به این رستوران‌ها رفته‌اید؟ کدام یک از ِذرهای این رستوران‌ها برای شما جذاب تر بود؟ محیط کدام یک بیشتر جذبتان کرد؟ به نظر شما رفتار کدام رستوران شایسته‌تر بود؟ یا اینکه در لیست رستوران های ارزان قیمت تهران جای چه رستورانی خالی است؟ تیم سفرزون، مشتاقانه، منتظر شنیدن نظرات شماست. فراموش نکنید، گزارش‌های سفرزون با نظرات شما کامل می‌شود
 
بالا