احساس لیاقت چیست؟🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,564
پسندها
19,219
امتیازها
113
مدال ها
18
احساس لیاقت همان باوری است که فارغ از داشته‌ها و دستاوردهای فعلی‌تان، به شما تلقین می‌کند که آدم ارزشمندی هستید یا نه. همان تکه گمشده پازل‌تان که باعث می‌شود امکانات عالی بخواهید اما به آن‌ها نرسید، درآمد بیشتر بخواهید اما نداشته باشید. بسیاری از این ناکامی‌ها تقصیر همان صدایی است که در گوشتان می‌گوید: «تو لیاقتش رو نداری! مگه تو کی هستی؟
احساس لیاقت چگونه پدید می آید؟
باید گفت که از عزت نفس بر می آید
عموماً عزت نفس هر کسی به دوران کودکی هر فردی بر می گردد و دلیل آن این است که ذهن یک کودک معمولاً در دو سال ابتدایی زندگی، پیش از اینکه به سن درک عمومی برسد، باز، پاک و آزاد است. هر ایده ای که در این سنین، توسط یک فرد مورد اعتماد، در ذهن فرد کاشته شود، در آن ریشه می دواند و رشد می کند. توسعه اعتماد به نفس با غلبه بر شیطان پلیدی به نام ترس آغاز می شود.
برای رسیدن به موفقیت باید چکار کنیم؟

شما برای رسیدن به موفقیت باید احساس لیاقت و ارزشمندی خود را بالا ببرید تا به خواسته‌ هایتان برسید. این کار به تغییر قالب های ذهنی نیازمند است که تمرین و مداومت بسیار می‌خواهد.
جملات تاکیدی احساس لیاقت
من لایق بهترین ها هستم
من خوش شانس ترین و خوشبخت ترین مخلوق خداوند هستم.
من در احاطه عشق و حمایت الهی هستم
من از تمام استعدادها، ویژگی ها و توانایی ها برای کسب موفقیت برخوردارم
همه چیز در زندگی ام به عالی ترین شکل به نفع من در جریان است
من لایق پول و ثروت فراوانی هستم
من لایق همسری خوب و عالی هستم
من لایق خانه ای زیبا با تمام امکانات هستم
احساس لیاقت چگونه به ارث می رسد؟
احساس لیاقت از طریق دو راه «وراثت فیزیکی و وراثت اجتماعی» به ارث می رسد. وراثت فیزیکی به ژنتیک بر می گردد اما بخش اعظم وجود انسان، با وراثت اجتماعی در او شکل گرفته است و وراثت اجتماعی فرآیندی است که طی آن خرافات، باورها، ایده ها و افکار، از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.
جمله پایانی و تاکیدی
با خودتان مانند عزیزترین و گرانبهاترینها رفتار کنید
 
بالا