آیا ورزشکاران ب شیک پروتئینی نیاز دارند؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,564
امتیازها
113
مدال ها
6
تقریباً همه می‌توانند پروتئین کافی را از غذا‌ها دریافت کنند. بزرگسالان باید حدود 45 تا 56 گرم پروتئین در روز دریافت کنند. اگر به طور منظم ورزش می‌کنید ممکن است به کالری و پروتئین بیشتری نیاز داشته باشید. البته شیک‌های پروتئینی عمدتاً توسط ورزشکارانی استفاده می‌شوند که بلافاصله پس از تمرین خود به تغذیه نیاز دارند. شیک‌های پروتئینی می‌توانند از نظر محتوای پروتئین متفاوت باشند اما همه حاوی مقداری کربوهیدرات و شاید کمی چربی هستند.

چگونه شیک مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

شیک‌های پروتئینی از نظر محتوای پروتئین متفاوت هستند. اگر شما یک ورزشکار استقامتی هستید ممکن است از نوشیدنی‌هایی با کربوهیدرات بیشتر استفاده کنید. اما مهم‌ترین چیز این است که بعد از تمرین چیزی بنوشید. اگر هدف شما از دست دادن چربی بدن است از شیک پروتئینی استفاده کنید که سرشار از پروتئین، کربوهیدرات کمتر و فقط کمی چربی است. شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای ریکاوری بعد از تمرین است.

شیک‌های پروتئینی چند نوع دارند؟

شیک‌های پروتئینی از پروتئین در مقادیر مختلف استفاده می‌کنند. آن‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

- شیر
- کشک
- تخم مرغ
- سویا
- برنج

نتیجه‌گیری:

منبع پروتئین در طول تولید ممکن است بر میزان استفاده بدن شما از آن تاثیر بگذارد. اگرچه بهتر است پروتئین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنید اما مکمل آن با ترکیبی از آب پنیر و کازئین انتخاب خوبی است به شرطی که لبنیات را به خوبی مصرف کنید زیرا هر دو از شیر تولید می‌شوند.
 
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: ♡sahar

موضوعات مشابه

انشرلی موخرمائی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
14
انشرلی موخرمائی
انشرلی موخرمائی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
103
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
66
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
  • بسته
  • چسبان
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
150
اعتصامی
اعتصامی
بالا