آیا با پذیرش ۲۴ نوبت گرفته اید؟ چگونه از پذیرش ۲۴ نوبت بگیریم؟_ دانلود و نحوه‌ی استفاده از پذیرش ۲۴

  • نویسنده موضوع شاهدخت
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,299
پسندها
10,248
امتیازها
113
مدال ها
16
پذیرش ۲۴ چیست؟ پذیرش ۲۴ چه نوع برنامه ای است؟ آیا با پذیرش ۲۴ نوبت گرفته اید؟ آیا با کار کردن سایت و اپلکیشن پذیرش ۲۴ آشتا هستید؟ چگونه از پذیرش ۲۴ نوبت بگیریم؟
پذیرش ۲۴ یک برنامه موبایلی ایرانی در زمینه‌ی نوبت‌دهی آنلاین می‌باشد. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن این برنامه و یا از طریق سایت آن به راحتی اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را بیابید و از آن مطلع شوید. از انجایی که نوبت گیری حضوری و یا از طریق تماس تلفنی کار طاقت فرسا و خسته کننده ای است، ما به شما این اپلیکیشن موفق و کاربری را معرفی می‌نماییم. این اپلیکیشن توانسته است به خاطر کارآمد بودن در بین عموم مردم ایران جای خود را باز کند و رضایت تمام کاربران خود را کسب نمایید. شما می‌توانید به آسانی این اپلیکیشن را از برنامه بازار به طور کاملا رایگان نصب نمایید و از استفاده نمودن آن لذت ببرید.
C1

رابط کاربری و قابلیت‌های اپلیکیشن پذیرش ۲۴​

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ از یک رابط کاربری زیبا و ساده با رنگ های قالب آبی تیره و سفید بهره می‌برد که شاید این انتخاب رنگ به دلیل آن باشد که حتی افراد کوررنگ نیز می‌توانند به راحتی رنگهای طیف آبی را مشاهده کنند و با توجه به آنکه این برنامه موبایل در حوزه سلامت و پزشکی فعال است، این گمان، دور از ذهن نیست. زمانی که برای اولین بار این اپلیکیشن سلامتی را نصب می کنید، برنامه از شما می‌خواهد تا در آن عضو شده و مشخصات فردی خود و شماره موبایلتان را وارد کنید، در زمان ثبت اطلاعات اولیه و ثبت نام در پذیرش ۲۴ می بایست شماره ملی خود را نیز وارد نموده که ممکن است این مهم برای برخی کاربران آنچنان خوشایند نباشد.

پس از ساخت پروفایل خود، شما به صفحه اصلی هدایت شده و در این صفحه با چهاربخش اصلی باکس جستجو، پزشکان، مراکز درمانی و سوابق سلامتی روبرو می شوید. در بخش جستجو شما می‌توانید به آسانی نام بیمارستان، کلینیک و یا نام پزشک مورد نظر خود را وارد کرده و با توجه به عبارت ورودی نتیجه ها را سریعا مشاهده کنید. در صفحه نتایج جستجو دو امکان شهر برای انتخاب منطقه جغرافیایی مورنظر و فیلترها برای اعمال محدودیتهایی روی جستجو مثل خدمت، درجه علمی، تخصص، شهر، مرکز، بیمه و جنسیت پزشک خودنمایی می کنند. وجود این دو قابلیت از نکات مثبت این برنامه نوبت دهی آنلاین بوده و باعث می شود تا کاربری که به دلیل بیماری حوصله آنچنانی ندارد، سریعتر به آنچه مایل است دست پیدا کند.

Paziresh24 application screenshot 5 768x1579


اپلیکیشن پذیرش ۲۴ در هان صفحه اصلی خود بخشی تحت نام پزشکان را فراهم نموده که با کلیک روی آن و ورود به این بخش با صفحه ای مواجه شده که در آن تخصص های پزشکی به شما نمایش داده شده و با کلیک روی تخصص پزشکانی که دارای آن تخصص انتخابی هستند به شما نمایش داده می شوند. البته گفتنیست که تولید کنندگان برنامه پذیرش ۲۴ از همان صفحه نمایش نتایج جستجو برای این بخش استفاده کرده اند و بدین ترتیب در صورتی که شما از کلید واژه صحیح برای جستجو خود استفاده نمایید بدون طی کردن مراحل قبلی و به سرعت می توانید به همین نتیجه دست پیدا کنید.


Paziresh24 application screenshot 4 768x1579

آنلاین نوبت پزشک و بیمارستان بگیرید​

پس از آنکه پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمودید، وقت آن است تا اصلی ترین ویژگی پذیرش ۲۴ یعنی نوبتگیری از پزشک را امتحان کنیم. بدین منظور روی پزشک مورد نظر کلیک کرده و وارد صفحه مربوط به آن پزشک خواهیم شد و در این صفحه اطلاعات تکمیلی
پزشک شامل آدرس محل ویزیت، شماره‌های تماس و نقشه‌ای که لوکیشن مطب را به شما نشان میدهد نمایش داده می‌شوند و در پایین صفحه یک دکمه بزرگ تحت نام ثبت نوبت به خوبی خودنمایی کرده و کلیک روی اینکه وارد سه مرحه اصلی از ثبت نوبت آنلاین پزشک می شوید.


Paziresh24 application screenshot 6 768x1579

در مرحله اول می توانید مرکز پزشکی مورد نظر خود برای ویزیت را انتخاب کنید و همچنین با توجه به تخصص پزشک خدمتی که مایل به دریافت آن هستید را انتخاب نمایید. با کلیک روی دکمه مرحله بعد وارد صفحه مربوط به رزرو تاریخ و ساعت ویزیت می‌شوید که در این صفحه اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به عنوان یک مزیت رقابتی جالب توجه اولین و سریعترین نوبت موجود را به شما پیشنهاد داده و می‌توانید ادامه کار را برای این تاریخ و زمان پیشنهادی پیش برده و یا و با کلیک روی دکمه مشاهده سایر نوبتهای خالی زمان دیگری را برای رزرو خود انتخاب نمایید. در مرحله بعدی باید بیمار مورد نظر خود را که نوبت برای وی صادر می شود را انتخاب و یا در صورتی که بیمار مورد نظر در لیست موجود نبود با فشار دادن دکمه افزودن، اصلاعات وی را تکمیل کنید. بلافاصله پس از انتخاب بیمار، برنامه به با نمایش یک صفحه تمامی موارد را برای شما مرور کرده و شما می توانید اطلاعات را ویرایش و یا نوبت خود را نهایی نمایید و از این به بعد منتظر تاریخ و ساعت مورد نظر خود باشید و بدون هیچ نگرانی‌ای برای ویزیت به پزشک خود مراجعه فرمایید.


Paziresh24 application screenshot 7 768x1579

اپلیکیشن پذیرش ۲۴ به سرعت و سادگی هر چه تمام تر نوبت پزشک را برای شما نهایی و رزرو میکند، اما همین سرعت و سادگی باعث شده است تا برخی از بخشهای برنامه از نظر رابط کاربری قربانی شده و ضعف هایی در پیاده سازی گرافیکی رابط کاربری را به دنبال داشته باشد. برای مثال در صفحات مربوط به نوبت گیری آنلاین سایز و تراز دکمه ها و حتی گاها فونت آنها بی نظم و خراب شده است و نمایش ساعت های دیگر برای رزرو نیز چیدمانی دارای اشکال را نشان می دهد. پیشنهاد ما به تولیدکنندگان برنامه نوبت دهی پذیرش ۲۴ این است که این ضعف های کوچک در طراحی برنامه را در آپدیت های بعدی خود بر طرف کنند، زیرا مخاطب ایرانی نسبت به المان‌های گرافیکی در برنامه موبایل بسیار هوشیار و سخت‌گیر است.

جستجو در بین مراکز پزشکی و درمانی​

از دیگر بخش های این برنامه که در صفحه اصلی به آن دسترسی دارید قسمت مراکز درمانی بوده که با کلیک روی آن وارد صفحه مربوطه شده و می توانید مراکز مختلف درمانی را مشاهده و با ورود به صفحه مربوط به هرکدام در صورتی که این تیم با آن مرکز درمانی قرارداد همکاری ای داشته باشد پزشکان آن را مشاهده و نسبت به اخذ نوب آنلاین اقدام نمایید. همچنین در سربرگ اطلاعات مرکز می‌توانید لوکیشن مرکز روی نقشه به همراه آدرس و شماره تلفن آن مرکز درمانی را مشاهده کنید.

دیگر قابلیتهای برنامه نوبت آنلاین پزشکی پذیرش۲۴ چیست؟​

در نوار پایین اپلیکیشن پذیرش ۲۴ علاوه بر صفحه اصلی شما به چند گزینه دیگر نیز روبرو می شوید که اولین آن نوبت های من بوده که با استفاده از این بخش می توانید رزومه ای از نوبت های
پزشکی اخذ شده خود را مشاهده کرده و وضعیت هر نوبت را نیز با یک نگاه متوجه شوید. طراحی در این بخش برنامه به خوبی انجام شده و توانسته تا در سریعترین حالت ممکنه وضعیت ها را برای بیمار مشخص نماید.


Paziresh24 application screenshot 3 768x1579

شما با استفاده از گزینه نقشه در نوار پایین برنامه با نقشه ایران مواجه هستید که با زوم هر چه بیشتر روی شهر مورد نظرتان می‌توانید مراکز درمانی و مطب پزشکان را از روی نقشه نیز بیابید و به این ترتیب نزدیک‌ترین مرکز و یا پزشک به محل اقامت خود را پیدا و نسبت به دریافت نوبت از آن اقدام نمایید.

در آخرین گزینه از نوار راهبری برنامه با گزینه پروفایل مواجه شده که در این صفحه می‌توانید نسبت به تکمیل و یا ویرایش اطلاعات کاربری خود اقدام نموده تا در موارد مربوط به نوبت گیری و در خواستهای پشتیبانی سریعتر مراحل را طی کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا