آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام برای کسب و کار🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
راه اندازی پیج اینستاگرام برای کسب و کار می تواند برای کسب و کار و تجارت شما یک روش سودآور ارتقا حوزه فعالیت باشد. در صورتی که علاقه مند به ایجاد یک صفحه کسب و کاری هستید، در ادامه در این خصوص توضیحاتی را در اختیار شما قرار داده و سعی می کنیم مرتبط با این مبحث، یک سری نکات و کلیدواژه ها را نیز به شما شرح دهیم.

اینستاگرام Instagram با حدود 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، مدت هاست که به عنوان یک شبکه اجتماعی خاص طبقه بندی شده است. این یکی از محبوب ترین و سریع ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که کسب وکار شما باید از آن استفاده کند. اگر هنوز این کار را نکرده اید، وقت آن رسیده است که حساب تجاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

قبل از شروع، اگر قبلاً یک حساب تجاری فیس بوک راه اندازی نکرده اید، نمی توانید مراحل زیر را تکمیل کنید یا از استفاده کامل از حساب تجاری اینستاگرام خود استفاده کنید. هنگامی که یک صفحه تجاری در فیس بوک دارید، می توانید حساب تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید. آیا از قبل یک صفحه بیزینس در فیس بوک دارید؟ پس بهتر است دیگر پیج نسازید و بیاید مرحله به مرحله مستقیم وارد شویم. در اینجا گام به گام نحوه راه اندازی یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام آورده شده است. با دنبال کردن این مراحل، یک حساب کاربری جدید را از ابتدا شروع کنید یا از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری تغییر دهید.

نحوه ثبت نام برای حساب کاربری بیزینس اینستاگرام
در درجه اول و پیش از هر کاری لازم است که یک اکانت ایجاد کنید. برای این کار پیش نیاز شما ساخت یک حساب به صورت معمولی روی اینستاگرام است. در حال حاضر می توانید این کار را روی تمامی دستگاه های هوشمند و یا حتی مرورگر وب انجام دهید. فراموش نکنید که موفقیت در اینستاگرام در گروی تلاش و مداومت است. در غیر این صورت پس از مدتی نا امید شده و دیگر علاقه ای به تولید محتوا و یا فروش پیدا نمی کنید. مشتریان نیز شما را بین هزارن پیج نمی بینند. می توانید از دیگر رقبای خود در این زمینه الگوبرداری کنید، آن ها راهنمای خوبی برای شما خواهند بود.
Log in

1اپلیکیشن اینستاگرام را برای iOS، اندروید یا ویندوز دانلود کنید.
2برنامه را باز کنید و روی Sign up ضربه بزنید.
3آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر قصد دارید به چندین کاربر اجازه دسترسی بدهید یا می خواهید حساب تجاری اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل کنید، مطمئن شوید که از یک آدرس ایمیل مدیر برای ثبت نام استفاده کنید یا روی Log in with Facebook ضربه بزنید.
4نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید و اطلاعات نمایه خود را وارد کنید. اگر با فیس بوک وارد شده اید، ممکن است از شما خواسته شود وارد شوید.
5روی Next ضربه بزنید.
تبریک میگم شما یک حساب اینستاگرام شخصی ایجاد کرده اید. مراحل زیر را دنبال کنید تا به حساب تجاری بروید.
Switch to business account

نحوه تغییر حساب شخصی به حساب تجاری اینستاگرام:

از نمایه خود، روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
روی تنظیمات ضربه بزنید. برخی از حساب ها ممکن است تغییر به حساب حرفه ای را از این منو ببینند. اگر انجام دادید، روی آن ضربه بزنید. در غیر این صورت به مرحله بعدی بروید.
روی Account ضربه بزنید.
Business را انتخاب کنید (مگر اینکه انتخاب Creator برای شما منطقی باشد).
اگر قصد دارید حساب های تجاری اینستاگرام و فیس بوک خود را به هم متصل کنید، مراحل اتصال حساب خود را به صفحه فیس بوک خود دنبال کنید.
دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید و جزئیات تماس مربوطه را اضافه کنید.
روی Done ضربه بزنید.
Switch to business account 1
Settingsa
Account option
Creator account

یک استراتژی برنده اینستاگرام ایجاد کنید.

پیشنهاد من این است که از همان اول هدفمند جلو بروید. هدفگذاری باید بر اساس تعداد فالوور باشد
Complete profile
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
مشخص کنید چه کسی قبلاً از شما خرید کرده.
تجزیه و تحلیل سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید تا بدانید چه کسی شما را در آنجا دنبال می کند.
تحقیق در مورد رقبا انجام دهید و نحوه تغییر مخاطبان خود را مقایسه کنید.
دانستن اینکه چه کسانی در بین مخاطبان شما هستند، شما را در موقعیت بهتری برای تولید محتوا قرار می دهد. به نوع محتوایی که مشتریانتان پست می کنند و با آن درگیر هستند نگاه کنید و از این بینش ها برای اطلاع رسانی استراتژی خلاقانه تان استفاده کنید.

اهداف و مقاصد را تعیین کنید
استراتژی اینستاگرام شما باید آنچه را که امیدوارید در این پلتفرم به دست آورید مشخص کند.

با اهداف تجاری خود شروع کنید و شناسایی کنید که چگونه اینستاگرام می تواند به شما در دستیابی به آنها کمک کند. توصیه می کنیم از چارچوبی هوشمند استفاده کنید تا مطمئن شوید اهداف شما خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و به موقع هستند.

معیارهای عملکرد مناسب در یک پیج کسب و کار را دنبال کنید​

با تعریف اهداف شما، شناسایی معیارهای مهم رسانه های اجتماعی برای نظارت آسان تر است. در ادامه بیشتر در مورد این معیار ها صحبت می کنیم.

این موارد برای هر کسب و کار متفاوت است، اما به طور کلی، برنامه ریزی کنید تا بر معیارهای مربوط به قیف (یک نمودار قیف مانند که میزان مشتریان و بازدیدکنندگان شما را مقایسه می کند و در دنیای وب نیز کاربرد دارد.) اجتماعی تمرکز کنید.
اهداف خود را با یکی از چهار مرحله در روند آشنایی و حضور مشتری در پیجتان با هم هماهنگ کنید:
آگاهی: شامل معیارهایی مانند نرخ رشد فالوور، نمایش پست ها و حساب های به دست آمده است.
تعامل: شامل معیارهایی مانند نرخ تعامل (بر اساس لایک ها و نظرات) و نرخ تقویت (بر اساس اشتراک گذاری).
تبدیل: علاوه بر نرخ تبدیل، این شامل معیارهایی مانند نرخ کلیک و نرخ پرش نیز می شود. اگر از تبلیغات پولی استفاده می کنید، معیارهای تبدیل شامل هزینه به ازای کلیک و CPM نیز می شود.
مشتری: این معیارها بر اساس اقداماتی است که مشتریان انجام می دهند، مانند حفظ، نرخ تکرار مشتری و غیره.
یک تقویم محتوا برای پیج خود ایجاد کنید
با مشخص شدن مخاطبان و اهداف خود، می توانید با هدف انتشار در اینستاگرام برنامه ریزی کنید. یک تقویم برنامه ریزی شده محتوای رسانه های اجتماعی تضمین می کند که تاریخ های مهم را از دست ندهید و به شما امکان می دهد زمان کافی را برای تولید خود اختصاص دهید
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
با طرح ریزی و تحقیق در مورد رویدادهای مهم شروع کنید. این ممکن است شامل دوره هایی مانند برنامه ریزی تعطیلات یا ماه تاریخ سیاه، بازگشت به مدرسه یا فصل مالیات یا روزهای خاصی مانند روز سه شنبه یا روز بین المللی گربه را در آغوش بگیرید. به داده های فروش نگاه کنید تا ببینید چه زمانی مشتریان شما شروع به برنامه ریزی برای موقعیت های خاص می کنند.

به دنبال فرصت هایی برای توسعه تم ها یا فرم های معمولی باشید که بتوانید آن ها را در یک مجموعه بسازید. همانطور که برخی افراد آن را “سطل های محتوا” می نامند، به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به فکر کردن بیش از حد، کادرهای خاصی را به عنوان فیلد های پیش فرض در کسب و کار خود ایجاد کرده و به درآمد بهتری برسید. هرچه از قبل برنامه ریزی بیشتری انجام دهید، بهتر می توانید محتوای منظم تولید کنید و به رویدادهای لحظه آخری یا برنامه ریزی نشده به خوبی پاسخ دهید. برنامه ریزی کنید تا زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، محتواهای مفید را منتشر کنید. از آنجایی که الگوریتم های فید خبری «Feed» را یک سیگنال رتبه بندی مهم در نظر می گیرند، ارسال پست زمانی که افراد فعال هستند یکی از بهترین راه ها برای بهبود دسترسی ارگانیک است.

با یک حساب تجاری اینستاگرام، می توانید روزها و ساعاتی را که برای مخاطبان خود محبوبیت بیشتری دارند بررسی کنید:

از نمایه خود، روی Insights ضربه بزنید.
در کنار مخاطبان خود، روی مشاهده همه ضربه بزنید.
به پایین ترین زمان های فعال بروید.
بین ساعت ها و روزها جابه جا شوید تا ببینید آیا زمان خاصی مشخص است یا خیر.
مرحله 3: پروفایل اینستاگرام خود را برای انجام تجارت بهینه کنید

پروفایل تجاری اینستاگرام فضای کمی برای انجام کارهای زیادی در اختیار شما قرار می دهد. در واقع شما باید آن ها را به سایت خود ارجاع دهید یا توضیحات بیشتر را در استوری ها و هایلایت ها در اختیار آن ها قرار دهید.

یک بیوگرافی عالی بنویسید (شامل نیاز مشتری شود)​

افرادی که بیوگرافی شما را می خوانند به اندازه کافی کنجکاو بودند که از نمایه شما دیدن کنند. بنابراین، آنها را در قلاب قرار دهید و به آنها نشان دهید که چرا باید شما را دنبال کنند.

در ۱۵۰ کاراکتر یا کمتر، بیو اینستاگرام شما باید برند شما را توصیف کند (به خصوص اگر واضح نباشد)، و صدای برند شما را به نمایش بگذارد. ما یک راهنمای کامل برای ایجاد یک بیوگرافی موثر اینستاگرام برای تجارت داریم، اما در اینجا چند نکته سریع وجود دارد:

مستقیم به سراغ اصل مطلب بروید و توضیح بی معنی ندهید.
از فونت های خاص استفاده کنید.
شامل ایموجی ایموجی مناسب می تواند در فضا صرفه جویی کند، شخصیت را به کسب و کار شما القا کرده، یک ایده را تقویت کند یا توجه را به اطلاعات مهم روی بایو جلب کند.
یک CTA اضافه کنید. آیا می خواهید مردم روی پیوند شما کلیک کنند؟ به آنها بگویید چرا باید این کار را انجام دهند.
عکس پروفایل خود را بهینه کنید
هنگام استفاده از اینستاگرام برای تجارت، اکثر برندها از لوگوی خود به عنوان تصویر پروفایل استفاده می کنند. برای کمک به شناسایی، تصویر خود را در سراسر پلتفرم های رسانه های اجتماعی یکنواخت نگه دارید.
عکس نمایه شما به صورت ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل نمایش داده می شود، اما در ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل ذخیره می شود، بنابراین این اندازه ای است که باید برای آپلود کردن آن بخواهید. مانند بسیاری از نمادهای نمایه، عکس شما توسط یک دایره قاب می شود، بنابراین مطمئن شوید که آن را در نظر بگیرید.
از یک لینک خود در بیو درست و منطقی استفاده کنید
برای اکانت هایی با کمتر از 10000 فالوور، استفاده از لینک URL اهمیت زیادی دارد. پس حتما یکی را وارد کنید! به وب سایت خود، آخرین پست وبلاگ، یک کمپین فعلی یا یک صفحه فرود ویژه اینستاگرام پیوند دهید.
اطلاعات تماس مربوطه را اضافه کنید
هنگام استفاده از اینستاگرام برای بیزینس، مهم است که راهی برای افراد فراهم کنید تا مستقیماً از روی صفحه شما با شما تماس بگیرند. آدرس ایمیل، شماره تلفن یا آدرس فیزیکی خود را وارد کنید.
هنگامی که اطلاعات تماس را اضافه می کنید، اینستاگرام دکمه های مربوطه (تماس، متن، ایمیل یا دریافت مسیرها) را برای نمایه شما ایجاد می کند.

اگر در ساخت برند خود در اینستاگرام نسبتاً تازه کار هستید، ضروری است که قدم های کوچکی برای ایجاد تعامل بردارید. با این حال، برندهای کوچک تر می توانند طرفداران خود یا کسانی را که «کاربران قدرتمند» در نظر گرفته می شوند، دنبال کنند

در عین حال، از فضای خود برای تعامل با کاربران استفاده کنید و در صورت تولید محتوای مرتبط با صنعت شما، آنها را دنبال کنید. Urban Outfitters به طور منظم محتوای تولید شده توسط کاربران را از هنرمندان، عکاسان و طراحان همکار پست می کند.

جمع بندی نهایی: پله آخر
سوشیال مدیا نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کند و همه ما به آن وابسته هستیم. به هر حال کسب و کارها نیز بخشی از این فضا هستند. حتی ممکن است من و شما بسیاری از خرید های خود را از طریق این رسانه ها انجام دهیم. این که برخی پیج های کسب و کاری چگونه در این مسیر موفق می شوند موضوع مهمی است، اما آیا به این مسئله فکر کرده اید که این پیج ها چطور رشد می کنند؟

این روز ها تبلیغات نیز در فضای کسب و کارهای اینستاگرامی اهمیت زیادی دارد. در صورتی که پس از راه اندازی پیج متوجه شدید آن طور که باید و شاید رشد نمی کنید. به هر حال روش های تبلیغاتی همیشه میانبری برای رسیدن سریع به خواسته ها شناخته می شوند. می توانید از پیج های بزرگ بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. به هر حال آن ها هزینه ای در قبال آن دریافت می کنند. البته این کار را نیز باید با هوشمندی هرچه تمام تر انجام دهید. در غیر این صورت نتیجه خوبی نخواهد داشت و حتی موجب بر هم ریختن نظم کسب و کار شما و هدر رفت هزینه ها می شود.
 
بالا