آموزش تهیه سوسیس انگشتی با خمیر یوفکا🌈

  • نویسنده موضوع angel
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
angel

angel

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
12/10/22
نوشته‌ها
954
پسندها
3,478
امتیازها
93
مدال ها
5
جنسیت
خانم👩
سوسیس انگشتی یکی از فینگرفود های بسیار ساده است که با چند قلم مواد تهیه می شود و طعم بی نظیری دارد،البته نوعی کوکتل نیز به حساب می آید و میتوان از آن برای تهیه انواع فینگرفود ها استفاده کرد و طعم بی نظیری دارد و به دلیل ظاهر جذاب آن به مهمانی ها و مجالس زیبایی می بخشد.


🌈مواد لازم برای تهیه سوسیس انگشتی

سوسیس انگشتی ۱ بسته
خمیر یوفکا ۱ بسته
زرده تخم مرغ ۱ عدد
سیاه‌دانه و کنجد به مقدار لازم


🌈مراحل تهیه سوسیس انگشتی

🌈مرحله اول

ابتدا باید خمیر یوفکا را در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود. می‌توانید از خمیر هزارلا استفاده کنید. خمیر را باید به اندازه ۸*۳ برش بزنید. اگر از خمیر هزارلا استفاده می‌کنید باید دور تا دور خمیر را برش بزنید تا بهتر در فر پف کند.

🌈مرحله دوم

حالا باید هر سوسیس انگشتی را داخل هر برش قرار دهید به طوری که سر و ته سوسیس بیرون باشد. خمیر باید دور تا دور سوسیس را بگیرد. در انتها درز را با دست خوب فشار دهید تا فیکس شود و در هنگام پخت باز نشود.

🌈مرحله سوم

زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید و هم بزنید تا از لختگی خارج شود. سوسیس انگشتی‌ها را داخل سینی فر قرار دهید و روی خمیر را با کمک فرچه آشپزی با زرده رومال کنید و سیاه‌دانه یا کنجد را روی هر برش قرار دهید. حالا باید سینی را در فر از قبل گرم‌شده به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۶۰ درجه قرار دهید تا خمیر بپزد و سوسیس‌ها طلایی شود. در انتها گریل را روشن کنید تا روی سوسیس انگشتی طلایی شود.
نوش جان ❤️
Finger sausage 1
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
angel

angel

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
12/10/22
نوشته‌ها
954
پسندها
3,478
امتیازها
93
مدال ها
5
جنسیت
خانم👩

🌈نکات کلیدی در تهیه سوسیس انگشتی با خمیر یوفکا و هزارلا​

  1. برای سرو می توانید سوسیس انگشتی را داخل دیس قرار دهید سس دلخواه خود را داخل کاسه ریخته و در کنار سوسیس انگشتی سرو کنید.
  2. اگر از خمیر هزارلا استفاده می کنید از شب قبل از فریزر خارج کنید و داخل یخچال قرار دهید و ۳ ساعت قبل مصرف داخل دمای محیط قرار دهید تا نرم شود.
  3. می توانید سوسیس انگشتی را در فر برقی و توستر نیز تهیه کنید و دقت کنید چون دمای فر ها باهم متفاوت است ممکن است زمان کمتر یا بیشتری بخواهد
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا