آلکاتراز، زندانی برای خطرناک ترین جنایتکاران تاریخ جهان

  • نویسنده موضوع ali.hunter
  • تاریخ شروع
A

ali.hunter

Mr
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
2,119
پسندها
5,646
امتیازها
115
مدال ها
1
جنسیت
آقا👨
Alcatraz 2020 01

شما تنها مجاز به برخورداری از غذا، لباس، سلول و خدمات پزشکی هستید. هرگونه امکانات دیگر یک امتیاز ویژه محسوب می شود. قانون شماره پنج زندان فوق امنیتی آلکاتراز از همان ابتدا تکلیف هر زندانی را با شرایطی که قرار بود در آنجا با آن مواجه شود، روشن می کرد.

اگر پای کسی به این زندان می رسید، یعنی از نظر مراجع قضایی «اصلاح ناپذیر» تشخیص داده شده بود و دیگر یک مجرم عادی نبود؛ پس نباید انتظار یک زندان عادی با زندانبان های عادی و حتی دوران محکومیت عادی را داشت.
چون اب دریای این جزیره یخ و سرد بوده زندانیان رو با دوش اب گرم میذاشتن حمام کنند که بدنشون به اب گرم عادت کنه نتونند فرار کنند

2022 09 20

هیچ فراری از زندان ثبت نشد اما …​

«هیچ کس تا حالا از این زندان فرار نکرده و بعد از این هم کسی فرار نمی کنه!»، دیالوگ معروف «واردن» رییس زندان آلکاتراز خطاب به «فرانک موریس» زندانی تازه وارد در فیلم «فرار از آلکاتراز» را حتما یادتان هست.


36 نفر در طول تاریخ زندان طی 14 عملیات فرار تصمیم گرفتند درستی جمله اول این بند را امتحان کنند. از این تعداد 23 نفر دستگیر شدند، 6 نفر کشته شدند و 2 نفر غرق شدند. سرنوشت 5 نفر باقی مانده اما هیچ وقت به طور قطع مشخص نشد. فرانک موریس و کریس و جان آنجلین هم جزو همین افراد هستند که در نهایت احتمال می رود غرق شده باشند.

اما بعداز چند سال یکی از همون سه نفر تو عکس زنگ زده که ما تونستیم فرار کنیم یه گوشه از این دنیا داریم زندگی می کنیم و تلفن قطع کرده

فیلمی در مورد همین زندان ساخته شده از رو واقعیت و فیلم جالبی هستش در مورد فرار همین سه زندانی

Download 3


خوب داستانشو که تعریف کردم این فیلم از رو واقعیت ساخته شده فرار از زندان هستش

👇
لینک دانلود فیلم با زیر نویس چسبیده

 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: angel
بالا