علت بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ

  • نویسنده موضوع هانا
  • تاریخ شروع
هانا

هانا

کاربر نمونه
تاریخ ثبت‌نام
26/3/23
نوشته‌ها
590
پسندها
626
امتیازها
93
مدال ها
6

بررسی مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ​

واتساپ با بیش از 127 میلیون نظر دریافتی در پلی استور یک پیامرسان محبوب در میان کاربران بشمار می رود. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که شما باید با تنظیمات داخلی و همچنین تنظیمات این برنامه در گوشی های تلفن همراه آشنایی لازم داشته باشید تا بتوانید به شکل بهینه تری از قابلیت های آن استفاده نمایید. یکی از موضوعاتی که همواره توسط کاربران این پیامرسان مورد سوال قرار می گیرد، مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ است.

به طور معمول به دلیل عدم همگام سازی مخاطبین گوشی تلفن همراه با برنامه واتساپ این مشکل برای شما به وجود می آید. در این حالت شما نمی توانید بعد از افزودن یک مخاطب جدید، نام او را در میان مخاطبین واتساپ خود مشاهده نمایید. در چنین شرایطی شما باید به سراغ تنظیمات گوشی خود رفته و با دنبال کردن یکسری اقدامات کلی به راحتی مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ را حل نمایید.

contacts-icon.jpg


1- عدم نمایش مخاطبین در واتس اپ دوم​

در آموزش های قبلی نحوه راه اندازی دو واتساپ روی یک گوشی را بررسی کردیم. آن دسته از افرادی که از واتساپ دوم یا همان dual whatsapp استفاده می کنند باید در نظر داشته باشند ممکن است که نتوانند تمامی مخاطبین تلفن همراه خود را مشاهده نمایند بر همین اساس می بایست در تنظیمات واتساپ دوم خود یا همان dual messenger مخاطبین مورد نظر خود را جهت نمایش انتخاب نمایند.

  1. برای پيدا كردن مخاطبین در واتساپ دوم ب بخش تنظیمات یا Settings تلفن همراه خود مراجعه نمایید.
  2. سپس گزینه Advanced feautures را لمس کنید.
    پيدا كردن مخاطبین در واتساپ
  3. در مرحله بعدی جهت حل مشکل عدم نمایش مخاطبین در واتس اپ دوم روی گزینه Dual Messenger ضربه بزنید. تنظیمات این بخش برای تمامی برنامه هایی که دارای نسخه دوم هستند مشترک است.
    نبودن مخاطب در واتساپ
  4. در صورت غیرفعالسازی گزینه use separate contact lis تمامی مخاطبین تلفن همراه در مسنجر شما نمایش داده خواهند شد. می توانید این گزینه را جهت نمایش یا عدم نمایش مخاطبین در واتس اپ دوم فعال و غیرفعال کنید.
    عدم نمایش مخاطبین در واتس اپ دوم
  5. در صورتی که تمایل دارید یک لیست خاص از مخاطبین دلخواه تهیه کنید که در واتساپ دوم تنها این مخاطبین نمایش داده شوند گزینه use separate contact lis را فعال نموده سپس روی آن ضربه بزنید.
  6. اکنون مخاطبین مورد نظرتان جهت نمایش در واتساپ دوم را گزینش کنید.
    پيدا كردن مخاطبین در واتساپ دوم

2- پيدا كردن مخاطبین در واتساپ​

تا زمانی که شما در تنظیمات گوشی تلفن همراه خود این چنین تعریف نکنید که در هنگام افزودن یک مخاطب جدید، اطلاعات آن مخاطب به برنامه های مختلف مورد نظرتان از جمله واتساپ که موضوع این مقاله است اضافه نشود، امکان مشاهده مخاطب فوق را در میان مخاطبین واتساپ ندارید. به منظور حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین واتس اپ شما باید یکسری اقدامات مشخص را داشته باشید. در ادامه به نحوه همگام سازی مخاطبین واتساپ از طریق بخش مخاطبین گوشی به منظور حل این مشکل خواهیم پرداخت. این روش برای همگام سازی مخاطبین در تلگرام و جیمیل نیز کاربردی است.

  1. در اولین گام از فرآیند مربوط به حل مشکل بالا نیامدن واتس اپ شما باید از میان برنامه های موجود دروی گوشی تلفن همراه خود برنامهContacts یا مخاطبین را پیدا کرده و وارد آن شوید. همانطور که در تصویر زیر می بینید، در سمت چپ صفحه اصلی برنامه Contacts علامتی وجود دارد که با لمس آن می توانید تنظیمات مخاطبین خود را مشاهده و آنها را مدیریت نمایید.
    حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ
  2. در گام بعدی منویی همانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که باید از میان گزینه های موجود Manage contacts یا مدیریت مخاطبیننسخه فارسی برنامه را انتخاب نمایید.
    نحوه حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ
  3. در این مرحله تمامی منوهای اصلی مربوط به تنظیمات مخاطبین برای شما به نمایش گذاشته می شود. کاری که شما باید در این مرحله انجام دهید، انتخاب منو Sync contacts است.
    مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتس اپ
  4. بعد از انتخاب منو Sync contacts صفحه ای همانند تصویر زیر باز می شود. در این صفحه با تنظیمات مختلفی مواجه خواهید شد که با استفاده از آنها می توانید فرآیند همگام سازی برنامه های مختلف خود را دنبال کرده و مشکل بالا نیامدن مخاطبین واتس اپ را برای همیشه حل نمایید.
    نحوه همگام سازی مخاطبین واتساپ
    گزینه هایی که در این قسمت با آنها رو به رو خواهید شد، عبارتند از:
  5. امکان مدیریت همگام سازی برنامه های مختلف:همانطور که در تصویر مشخص شده است در مقابل هر یک از برنامه های نمایش داده شده در بخش تنظیمات همگام سازی گزینه ای وجود دارد که با استفاده از آن شما می توانید تعیین کنید که همگام سازی برای برنامه ای صورت بگیرد یا نه. با لمس هر یک از این گزینه ها امکان مدیریت همگام سازی همان برای شما فراهم می شود. در صورت تمایل به sync یک برنامه باید این گزینه به رنگ نارنجی درآمده و در صورت تمایل به برداشتن قابلیت sync باید این گزینه را خاموش کنید. در راستای حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین واتس اپ شما باید گزینه قرار گرفته در مقابل این برنامه را به رنگ نارنجی دربیاورید.
  6. امکان افزودن حساب جدید: به طور پیش فرض برخی از برنامه و حساب های اصلی شما در لیستی که در این صفحه نشان داده می شود، قابل مشاهده است. اگر برنامه واتساپ در میان گزینه های موجود وجود نداشت تنها کافی است با کلیک روی گزینه Add account این برنامه را به لیست اصلی اضافه نمایید.
  7. همگام سازی تمامی برنامه ها: بعد از مدیریت برنامه های مختلف از جمله برنامه واتساپ که موضوع این مقاله است باید روی گزینه Sync موجود در پایین صفحه کلیک کنید تا فرآیند همگام سازی آغاز شود. در نتیجه آن تمامی مخاطبین فعلی شما به برنامه واتساپ اضافه می شود و همچنین هر زمان مخاطب جدیدی را اضافه نمایید نیز به صورت خودکار فرآیند همگام سازی صورت می گیرد.
 
فرشتهm71

فرشتهm71

As free as the ocean فعال
تاریخ ثبت‌نام
25/1/23
نوشته‌ها
1,351
پسندها
2,297
امتیازها
113
مدال ها
12
چون واتساپ فیل تره😛🚬
 
  • اوه
واکنش‌ها[ی پسندها]: هانا

موضوعات مشابه

یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
36
یکی یدونه
یکی یدونه
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
103
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
  • بسته
  • چسبان
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
150
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
39
اعتصامی
اعتصامی
بالا