چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود نی نی سایت 🔴زمان دقیق

  • نویسنده موضوع تابان
  • تاریخ شروع
چند روز بعد از پریودی فرزند دختر میشود نی نی سایت

طبق بررسی‌ها برای دختردار شدن باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت صورت گیرد تا فقط اسپرم‌های X X باقی مانده باشند. بنابراین بهتر است از چند ماه قبل، به کمک تقویم (۶ تا ۷ روز بعد از پایان پریودی) و کیت‌های تخمک‌گذاری، از زمان دقیق تخمک‌گذاری خود مطمان شوید.

عمل تخمک گذاری از چهاردهمین روز این چرخه آغاز می‌شود. در زنانی که طول چرخه قاعدگی آن‌ها متفاوت است، زمان تخمک گذاری نیز فرق می‌کند. چرخه قاعدگی در زنان به فاصله دو پریود گفته می‌شود که فاصله هر پریود تا پریود بعدی حدود ۲۸ روز طول می‌کشد. به طور میانگین تخمک گذاری از اواسط چرخه قاعدگی یا ۴ روز قبل از آن اتفاق می‌افتد.

به‌صورت کلی هرچه فاصله‌ی نزدیکی با زمان تخمک گذاری بیشتر باشد احتمال دختردار شدن افزایش می‌یابد اما در عین حال این مسئله می‌تواند از احتمال کلی وقوع بارداری بکاهد. جهت زمان‌بندی نزدیکی برای دختردار شدن بعد از اتمام خونریزی پریود نزدیکی را یک شب در میان شروع کرده و تا دو روز پیش از تخمک‌گذاری ادامه دهید،‌ سپس نزدیکی را متوقف کرده و 48 ساعت پس از تخمک گذاری مجدداً نزدیکی کنید. فراموش نکنید این روش به هیچ عنوان تضمین صد در صد ندارد و احتمال شکست آن بسیار بالاست.
 
بالا